مشروح اخبار


» بزرگواری:نباید هیچ یک از تاسیسات اتمی مان تعطیل و به حالت تعلیق در بیاید



نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به توافق صورت گرفته میان تیم مذاکره کننده ایران و گروه 1+5 گفت :در این توافق نامه یک

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به توافق صورت گرفته میان تیم مذاکره کننده ایران و گروه 1+5 گفت :در این توافق نامه یک کلیت بدست آمده است .

 



 به گزارش راک نیوز؛  سید علی بزرگواری  در واکنش به توافق صورت گرفته میان ایران و غرب گفت : با توجه به اینکه ما اصلا به غرب اعتمادی نداریم آنها باید تلاش کنند تا اعتماد ایران را جلب کنند و همه تحریم های ظالمانه ای که سالها بر علیه ملت ایران تحمیل کرده اند را کاملا بردارند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : با توجه به اینکه برنامه هسته ای ایران کاملا صلح آمیز بوده و هست نباید هیچ یک از تاسیسات اتمی مان تعطیل و به حالت تعلیق در بیاید و بایستی غنی سازی ما همچون گذشته ادامه داشته باشد .

سید علی بزرگواری افزود : دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران در برابر چپاولگران غربی توسط تیم مذاکره کننده ما در ژنو بسیار قابل تقدیر است و همان طوری که رهبری عزیز از عملکرد آنان تقدیر کردند ما هم از آنان تشکر و قدردانی می کنیم .

عضو کمیسیون صنایع و کشاوری مجلس در ادامه افزود : غرب باید بداند که ایران هیچ گونه اعتمادی به آنها نداشته و ندارد و آنها باید عملکردی داشته باشند که اعتماد ایران جلب شود و باید دست از خواسته های بی منطق و بی اساس شان بردارند .

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش افزود : تعطیلی برخی از تاسیسات هسته ای ما اصلا قابل قبول نیست چرا که ما برای راه اندازی این تاسیسات بسیار تلاش کرده ایم و خون دلها خورده ایم و شهدایی را در این راه تقدیم کرده ایم که باید پاسدار خون آنها باشیم .

سید علی بزرگواری ادامه داد : رژیم منحوس اسرائیل با لابی گری و فشار بر دیگر کشورها سعی دارد تا مناقشات سیاسی به راه انداخته و با جو سازی دروغین بر علیه ایران این توافق را تحت تاثیر قرار دهد و کشوری همچون عربستان سعودی را تحریک به واکنش می کند اما اسرائیل و دیگر حامیانش باید بدانند که هیچ راهی به جایی نخواهند برد و شکست سرنوشت آنهاست.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس در پایان سخنانش با توجه به عدم اعتماد ایران به غرب گفت : آمریکایی ها با توجه به اینکه حامی منافع اسرائیل بوده و هستند هرگز با به خطر افتادن منافع اسرائیل توافقی نمی کنند اما برای اینکه نشان دهند تنها آنها حامی اسرائیل نیستند کشورهایی همچون انگلیس و فرانسه را جلو می اندازند تا برایشان اقداماتی صورت دهند .
 



تاریخ انتشار : 4 آذر 1392, 18:38



» اخبار مرتبط:

  • خبردروغ انفجارفوردو، شو تبلیغاتی غرب در آستانه مذاکرات است
  • بزرگواری:تهران به عنوان سر ایران هر روز گنده‌تر می‌شود.
  • جک ‌استراو: حمایت رهبر عالی ایران از روحانی می‌تواند باعث موفقیت مذاکرات شود
  • از مذاکره در فضای عادلانه باکی نداریم
  • حمله نتانیاهو به روحانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟