مشروح اخبار


» از مذاکره در فضای عادلانه باکی نداریم



 راک نیوز  - هدایت خواه ،موضوع مذاکره با وجود تحریم‌ها را بهانه‌جویی غربی‌ها و آمریکایی‌ها عنوان و تصریح کرد: همان‌طور که ایران بارها اعلام کرده از مذاکره هیچ باکی ندارد و در یک فضای کاملا منطقی و عادلانه آماده مذاکره است.

موضوع مذاکره با وجود تحریم‌ها را بهانه‌جویی غربی‌ها و آمریکایی‌ها عنوان و تصریح کرد: همان‌طور که ایران بارها اعلام کرده از مذاکره هیچ باکی ندارد و در یک فضای کاملا منطقی و عادلانه آماده مذاکره است.

نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی غرب بخواهد با زبان زور، ‌تهدید و تحریم، خواسته‌های نامعقول خود را به ملت ایران تحمیل کند، قطعا ملت ایران نخواهد پذیرفت و تن به چنین مذاکراتی نخواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس هشتم بیان کرد: مذاکراتی که بخواهد با زبان زور و تهدید باشد، در واقع مذاکره نیست، نوعی زورگویی و قلدرمأبی است و ملت ایران طی ۳۳ سال گذشته ثابت کرده که در مقابل این زورگویی‌ها ایستاده و حاضر است هر هزینه‌ای را به‌منظور حفظ استقلال خود و منافع ملی بپردازد.

هدایتخواه گفت: فکر می‌کنم غربی‌ها تا حدودی مشاعرشان خوب کار نمی‌کند چرا که از گذشته تجربه نمی‌گیرند و فراموش کرده‌اند که هرگاه زبان زور و تهدید را به کار برده‌اند، نتیجه عکس گرفته‌اند؛ بنابراین باید ملت ایران را به‌عنوان ملتی غیرتمند شناخته باشند و بدانند که هر گاه با زبان زور با این ملت سخن گفته شود، حساسیت و جدیت آنها در ایستادگی بیشتر می‌شود.

وی با نتیجه‌گیری از این موضوع تاکید کرد که بهتر است غربی‌ها زبان زور و تهدید را کنار بگذارند و در یک فضای منطقی، عاقلانه و عادلانه گفت‌وگو کنند.

این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در ادامه بیان داشت: ملت ایران مردمی هستند اهل منطق و قطعا آنچه را که هم منافع ملی ایران ایجاب می‌کند و هم با عدالت عقل و منطق سازگار باشد، می‌پذیرند.

وی درباره نقش سازمان‌های بین‌المللی در خنثی‌سازی توطئه‌ها علیه موج اسلامی، ابراز داشت: ما هیچ امیدی به سازمان‌های بین‌المللی نداریم چون آنها تحت سلطه آمریکا و غربی‌ها هستند و متأسفانه همگی به ابزاری در خدمت منافع آمریکا و دنیای استکبار تبدیل شده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: در عین حال برای این‌که ماهیت این سازمان‌ها را بیش از پیش آشکار و پایبندی ملت ایران را به قوانین و مقررات بین‌المللی اعلام کنیم، از این فرصت‌ها استفاده می‌کنیم و خواسته به حق ملت ایران را بیان می‌کنیم.



تاریخ انتشار : 4 فروردین 1391, 14:25



» اخبار مرتبط:

  • اگر اسلحه را از روی ملت ایران بردارید، من خودم گفت‌وگو می‌کنم
  • بزرگواری:نباید هیچ یک از تاسیسات اتمی مان تعطیل و به حالت تعلیق در بیاید
  • اگر بنابر عذرخواهی جک استراو از ملت ایران باشد، اشغالگران سفارت انگلیس هم باید عذرخواهی کنند
  • واکنش کاخ سفید به سخنان روحانی در مراسم تحلیف
  • اگر مصلحت کشور ایجاب کند رابطه با آمریکا برقرار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟