مشروح اخبار


» اختصاص اعتبار فرهنگی امسال استان با نیازهای فرهنگی متناسب نیست



حجت الاسلام سید جعفرمرتضوی بااشاره به نامگذاری امسال و اهمیت توجه به مقوله فرهنگی و ضرورت گسترش  و غنی سازی آن در جامعه اظهار داشت:اهمیت فرهنگ  و جایگاه آن در جامعه بر هیچکس  پوشیده نیست ودر این خصوص فراوان صحبت شده ،اما مهم تر از همه عمل در این عرصه و برنامه ریزی صحیح می...


مدیرکل  تبلیغات اسلامی  استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اختصاص اعتبار فرهنگی امسال استان  با نیازهای فرهنگی متناسب نیست

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت الاسلام سید جعفرمرتضوی بااشاره به نامگذاری امسال و اهمیت توجه به مقوله فرهنگی و ضرورت گسترش  و غنی سازی آن در جامعه اظهار داشت:اهمیت فرهنگ  و جایگاه آن در جامعه بر هیچکس  پوشیده نیست ودر این خصوص فراوان صحبت شده ،اما مهم تر از همه عمل در این عرصه و برنامه ریزی صحیح می باشد،برنامه ای که بر اساس نیاز ومتناسب با آسیبها و ناهنجاری ها باشد و  به دنبال آن بهبود وضعیت فرهنگی را شاهد باشیم. 

وی افزود:متاسفانه در برخی از عرصه های  شاهد نابسامانی و ضعف فرهنگی بوده ایم که بعضا مراجع و علما هشدار داده اند و اخیرا مقام معظم رهبری مراتب نارضایتی خویش را ابراز فرموده اند و براساس ضرورت و امسال را مرتبط با فرهنگ نامگذاری نموده اند لذا مسئولیت ووظیفه ما به مراتب ازدیگر زمانها سنگین شده است خصوصا مسئولیت دولت در خصوص حمایت و مساعدت مالی  بر اساس نیاز نه رفع تکلیف .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد: مسئله فرهنگ به نوعی با دیگر بخشها مرتبط و در اغلب زمینه ها پیش نیاز است و به صراحت می توان گفت،بسیاری ازمشکلات  ممعلول نواقصات فرهنگی و بی توجهی به آن است، و اگرمشکلات در این خصوص حل شود در آن بخش نیز حل خواهد شد،مثلا در بخش اقتصادی و در زمینه های کم کاری ، کم فروشی، گران فروشی احتکار و.... همه ریشه در فرهنگ دارند.

 

وی در پایان با توصیه به مسئولین و کارگزاران استانی  و تاکید بر حمایت و مساعدت گفت:استان علاوه بر محرومیت در بیشتر زمینه ها در بخش فرهنگی نیز از محرومیت و نواقصاتی رنج می برد و انتظار است از مسئولین و دست اندرکاران در این خصوص حمایت نمایند  و با توجه به سطح محرومیت و نیاز  اعتبارات مالی را تخصیص دهند که  بنظر می رسد اختصاص اعتبار فرهنگی امسال با نیازهای فرهنگی متناسب نیست لذا می بایست با توجه به نام گذاری امسال و نیاز فرهنگی توجه بیشتری شود.

 

 

 

 

 

 

 



تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1393, 00:00



» اخبار مرتبط:

  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • عکس: شوخي علي صادقي با مسي در اينستاگرام
  • فرمانداراسبق بویراحمد مدیرعامل پتروشیمی اراک شد
  • شغل جدید علی پرورین + عکس
  • مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد + زمان تودیع و معارفه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود