مشروح اخبار


» نقشه یاران احمدی نژاد برای انتخابات مجلس درکهگیلویه وبویراحمد



اولین جلسه گفتمان انقلاب اسلامی با حضور سید مجتبی ثمره هاشمی مشاور عالی احمدی نژاد و ابوالحسن فقیه ریس سابق سازمان هلال احمر کشور در یاسوج مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمدبرگزار شد


اولین جلسه گفتمان انقلاب اسلامی با حضور سید مجتبی ثمره هاشمی مشاور عالی احمدی نژاد و ابوالحسن فقیه ریس سابق سازمان هلال احمر کشور در یاسوج مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمدبرگزار شد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج؛این نشست که به منظور تبیین و بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی در مسجد امام حسین(ع) یاسوج برگزار شد، سید مجتبی ثمره هاشمی مشاور عالی و رئیس ستادخاباتی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات دوره دهم و ابوالحسن فقیه رئیس سابق سازمان هلال احمر در این نشست حضور پیدا کردند.

 

همچنین این نشست که طی دعوت رسمی از سوی تشکیلات گفتمان انقلاب اسلامی صورت گرفت، جریان موسوم به جریان احمدی نژاد برای تشکیل شورای این گفتمان انتخابات برگزار کردند.

دستیارارشد محمود احمدی نژاد  در جمع تعدادی از اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مسجد امام حسین (ع) شهر یاسوج با اشاره به اینکه هر انقلاب خاستگاه و مبانی و ریشه‌هایی دارد، اظهار کرد: انقلاب‌هایی مانند کبیر فرانسه و اکتبر روسیه فرو ریختگی ایدئولوژیکی پیدا کردند.

دستیار ارشد احمدی‌نژاد در دولت‌های نهم و دهم افزود: اما انقلاب‌های مبتنی بر ادیان توحیدی نه تنها سست نشدند بلکه در طول تاریخ بالندگی هم پیدا کردند.

وی با بیان این که اگر فرصت اجرای عدالت به معنای حقیقی فراهم باشد کسی در جامعه فقیر نخواهد بود، تصریح کرد: صدها هزار میلیارد سرمایه انباشته در این مملکت وجود دارد که اگر توزیع شود مشکلی نخواهیم داشت چرا که منابع مادی در این کشور بی‌پایان است.

ثمره هاشمی گریزی هم به توزیع یارانه‌ها زد و گفت: توزیع یارانه گام کوچکی برای توزیع عدالت بود و مردم طعم شیرین عدالت را تا حدودی با این کار چشیدند.

وی با اشاره به روایتی که مسئول هدفمندی یارانه‌ها در دولت گذشته از برخی پیامک‌های تلفنی از سوی مردم در خصوص یارانه‌ها داشت، اظهار کرد: در آن بحبوحه که قصد داشتند یارانه برخی افراد را قطع کنند فرد سرمایه‌داری پیامک زده بود و می‌گفت درست است نیازی به این پول ندارم اما شیرینی ۴۰ هزار تومان از میلیون‌ها تومان پول برای من بیشتر است چرا که احساس می‌کنم این ۴۰ هزار تومان حق من بوده که آن را از دولت دریافت کرده‌ام.

گفتنی است مقرر گردید،با انتخاب ۸ نفر از شهرستان‌های مختلف جریان احمدی‌نژاد تنور انتخابات را در شهرستان‌های مختلف استان گرم کنند.

 

البته این نشست حاشیه هایی هم داشت :

در زمان رأی گیری افرادی که بدون دعوت در این جلسه حضور پیدا کردند، جلسه را بنا بر سخن مجری برنامه ترک کردند.

هم چنین در این نشست از ابتدا نسبت به گرفتن عکس توسط خبرنگاران ممانعت شده بود.



تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1394, 10:08



» اخبار مرتبط:

  • آقای روحانی! سخن غلط احمدی‌نژاد را که می گفت، «یارانه، پول امام زمان است» را اصلاح کنید.
  • تکذیب خبر حضور رهبری در منزل احمدی‌ نژاد
  • سخنرانی "احمدی نژاد"درشهر ری /ازشعار احمدی‌ برمی‌گرده! تا نگاهی به اظهارت وی
  • لغو عضویت احمدی‌نژاد از یک‌تشکل‌سیاسی
  • اگر جلیلی انتخاب می‌شد دلار از شش هزار تومان هم می‌گذشت.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟