مشروح اخبار


» اعلام کاندیداتوری دکتر اعتدال گرا در حوزه انتخابیه گچساران وباشت



مدیرکل سابق شیلات استان کهگیلویه وبویراحمد  قصد کاندیداتوری در انتخابات دهم مجلس از حوزه انتخابیه گچساران و باشت را دارد وی  دارای گرایش اعتدالی و دارای مدرک دکترا است. وی در رزومه‌کاری خود سوابق مدیریتی بسیاری در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد را داراست.


ابهام دراستانی شدن یانشدن  انتخابات باعث گردیدکسانیکه برای ورود به انتخابات مجلس دهم منتظر گرم شدن تنور این رقابت بودند باسخنرانی رئیس جمهور درجمع فرمانداران کشور آغاز این دوئل سیاسی را جدی بگیرند.

به گزارش راک نیوز ،تا نزدیک شدن به زمان رسمی آغاز تبلیغات باید چهر های بیشتری وارد این جدال شوند و در آینده نه چندان دور با نام های بیشتری در این عرصه آشنا خواهید شد.

براین اساس شنیده های راک نیوز حاکیست ،عین‌الله گرجی‌زاده مدیرکل سابق شیلات استان کهگیلویه وبویراحمد  قصد کاندیداتوری در انتخابات دهم مجلس از حوزه انتخابیه گچساران و باشت را دارد. وی حضور خود را منوط به استانی شدن انتخابات دانست.

گرجی‌پور حضور خود را منوط به استانی شدن انتخابات دانست و تصریح کرد: اگر انتخابات استانی برگزار نشود، با حضور آقای تاجگردون که بعنوان مدیری قدرتمند در سطح ملی در حال خدمت است، به خودم اجازه نمی‌دهم که در انتخابات شرکت کنم.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که انتخابات استانی شود، در انتخابات شرکت خواهم کرد.


 گفتنی است گرجی‌زاده دارای گرایش اعتدالی و دارای مدرک دکترا است. وی در رزومه‌کاری خود سوابق مدیریتی بسیاری در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد را داراست.

گرجی‌زاده متولد خان احمد باشت می‌باشد.

 



تاریخ انتشار : 10 خرداد 1394, 01:06



» اخبار مرتبط:

  • موافقت 3 نماینده کهگیلویه وبویراحمدبا طرح استانی شدن انتخابات
  • صحت انتخابات گچساران وباشت /شورای نگهبان تاییدکرد
  • تاجگردون: بیمارستان باشت از حیث نوع نقشه و خدمات‌رسانی اولین بیمارستان درکشوراست
  • درصورت تصویب این طرح،اکثر کاندیداهای انتخابات درکهگیلویه وبویراحمد انصراف میدهند
  • همایش حامیان تاجگردون امروز در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟