مشروح اخبار


» کم اقبالی مسکن مهر در دهدشت



پیشرفت 70 درصدی به معنای عقب بودن ما از برنامه زمان‌بندی شده است، افزود: دلیل اصلی این عدم پیشرفت آورده کم مردمی است که مردم استقبال خوبی از آن نکردند.

خبرگزاری فارس: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر دهدشت رضایت‌بخش نیست

 

 راک نیوز : سید ناصر رضایی گفت: حدود هزار واحد مسکن مهر در شهرستان کهگیلویه داریم که به صورت مجتمع کارگاهی در دهدشت بوده و سرجمع پیشرفت فیزیکی 70 درصدی دارد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه این پیشرفت 70 درصدی به معنای عقب بودن ما از برنامه زمان‌بندی شده است، افزود: دلیل اصلی این عدم پیشرفت آورده کم مردمی است که مردم استقبال خوبی از آن نکردند.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد: تقریبا حدود 150 واحد از این تعداد آماده است که تا پایان مرداد ماه امسال تحویل داده می‌شود.

وی به خدمات‌رسانی شرکت‌های خدمات‌رسان در این پروژه اشاره کرد و گفت: در آب و برق مشکلاتی داریم و کار انشعابات انجام گرفته و قول داده‌اند که تا 25 مرداد آن را تحویل دهند.

رضایی افزود: محوطه‌سازی 10 درصد پیشرفت کاری داشته که تا پایان مردادماه و با تحویل 15 واحد یاد شده در این کار نیز تسریع خواهد شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه ادامه داد: با واگذاری این واحدها امید می‌رود که مردم تشویق شده و سهم آورده خود را تکمیل کنند تا بتوانیم سرعت بیشتری به پروسه ساخت مسکن مهر دهدشت بدهیم.

وی با اشاره به اینکه سرجمع در بحث مسکن چه در ارتباط با بهسازی و بازسازی و همچنین مسکن مهر کار بانک‌ها رضایت‌بخش بوده است، افزود: در زمینه ضمانت‌ها و همچنین درصد سود تعلق گرفته به وام‌ها مشکلاتی وجود داشت که در حال برطرف شدن است.

رضایی از تخصیص ندادن اعتبارات توسط بانک‌های رفاه و ملت خبر داد و گفت: در این زمینه نیز در حال رایزنی هستیم تا موانع پیش رو برداشته شود و واجدین شرایطی که توسط بنیاد مسکن معرفی می‌شوند را بپذیرند.
م/فارس



تاریخ انتشار : 6 مرداد 1391, 20:48



» اخبار مرتبط:

  • مسکن مهر دهدشت 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • انصراف 300 متقاضی در دهدشت/بی مهری با مسکن مهر
  • افتتاح 2200 واحد مسکن مهر در بهبهان
  • حاتم بخشی استاندار/منازل سازمانی به ساکنین آن‌ها واگذار شود
  • بنیاد مسکن بویراحمد آماده پرداخت وام مسکن‌ مهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟