مشروح اخبار


» لزوم حمایت صندوق توسعه ملی از زنان کارآفرین کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از لزوم حمایت صندوق توسعه ملی از زنان کارآفرین تولیدکننده گل‌رز در این استان سخن به میان آورد.


لزوم حمایت صندوق توسعه ملی از زنان کارآفرین کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از لزوم حمایت صندوق توسعه ملی از زنان کارآفرین تولیدکننده گل‌رز در این استان سخن به میان آورد.

فریبا رحمان‌پور در نشست مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد با قائم‌مقام صندوق توسعه ملی با اشاره به نقش بی‌بدیل زنان در کارآفرینی و اشتغال در کشور اظهار کرد:اگر توانمندی ‌های زنان را بیشتر مورد توجه قرار دهیم آنها قادر به انجام کارهای بزرگ هستند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد، توسعه مشاغل خرد به خصوص برای زنان روستایی را در امر تولید بسیار مهم توصیف کرد و گفت: زنان روستایی نشان داده‌اند با اندک توجهی از سوی مسؤولان و تأمین نیازهای اولیه کار و تولید برای آنها، بسیار موفق عمل خواهند کرد.

این مسؤول در حوزه بانوان گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار بالای استان کهگیلویه و بویراحمدتهیه گل رز توسط بانوان کارآفرین است که هم مشکلات معیشتی آنها را برطرف می‌کند و هم زمینه صادرات داخلی و خارجی را دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گل‌های تولیدی بانوان استان با اتوبوس به جاهای دیگر صادر می‌شود، اظهار کرد: اگر در خصوص صادرات داخلی و خارجی به زنان از سوی صندوق توسعه ملی کمک شود قادر به هنرنمایی در امر تولید و اشتغال هر چه بیشتر هستند.



تاریخ انتشار : 1 خرداد 1395, 13:33



» اخبار مرتبط:

  • بازدید معاون توسعه روستایی ریاست‌جمهوری از نمایشگاه توانمندی‌های زنان کهگیلویه و بویراحمد
  • زهرازمانی:مشارکت زنان کهگیلویه وبویراحمد در فعالیت‌های سیاسی کمتر از یک درصداست
  • مشاور وزیر کشور در سفربه یاسوج:مشکلات زنان کشور معلول برخی سوء مدیریت‌ها است
  • ۸۰درصد از جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمد بیکار هستند
  • سهم صفر درصدی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات 150 میلیاردی صندوق حمایت از توسعه صنایع الکترونیک!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟