مشروح اخبار


» پیش بینی حضور14هزار نفر در اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد



رئیس ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، در نشست اعضای کمیته پشتیبانی این کنگره، گفت: پیش بینی حضور بیش از 14 هزار نفر در نخستین کنگره شهدای استان را داریم.


پیش بینی حضور14هزار نفر در اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، در نشست اعضای کمیته پشتیبانی این کنگره، گفت: پیش بینی حضور بیش از 14 هزار نفر در نخستین کنگره شهدای استان را داریم.

 محمد نصیر زاده اظهار داشت: این افراد شامل خانواده های شهداء، میهمانان داخل و خارج استانی هستند که طی چهار روز در این کنگره ملی شرکت خواهند کرد.

 نصیر زاده، عنوان کرد: برای برگزاری هر چه باشکوهتر این کنگره، 21 کمیته تخصصی با شرح وظایف مشخص در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.

 مجید محنائی، معاون هماهنگی، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، هم در این نشست، گفت: این کمیته وظیفه اسکان، حمل و نقل، پذیرایی و تغذیه این کنگره ملی را بر عهده دارد.

 محنائی بر هماهنگی همه دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و رایزنی های ملی برای تامین اعتبار برگزاری کنگره ملی شهدای استان تاکید کرد و گفت: کمیته های 21 گانه لیست نیازمندی های خود را برای برگزاری این کنگره ارسال کنند.

 گفتنی است نخستین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، با هدف نشر فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال سیره عملی شهدا در زندگی، تحصیل، جنگ و مبارزات آنها به نسل نوجوان و جوان جامعه آبان ماه امسال در یاسوج برگزار می شود.



تاریخ انتشار : 26 خرداد 1395, 00:08



» اخبار مرتبط:

  • اعتراض معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سهل‌انگاری در برگزاری اجلاسیه شهدا
  • کهگیلویه و بویراحمد آبانماه میزبان کنگره ملی شهدا
  • با حضور مسئولان ارشد کشوری اجلاسیه 1845 شهید کهگیلویه و بویراحمد آبان ماه برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره ملی یکهزار و هشتصد شهید کهگیلویه و بویراحمد
  • معلم کهگیلویه و بویراحمد در کنگره ملی شهدای ترور برتر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟