مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد:به زودی 350 میلیارد ریال از کمکهای فنی اعتباری به استان ابلاغ می شود



استاندار در سی و یکمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: از مجموع یک میلیارد و 400 میلیون ریال کمکهای فنی و اعتباری سفر ریاست جمهوری ،به زودی 350 میلیارد ریال آن ابلاغ می شود

به گزارش راک نیوز:علی محمد احمدی با اشاره به اینکه توسعه متوازن و پایدار در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است،گفت:شاهد نابرابری های ناخواسته ای در استان هستیم که یاید برای دست یابی به توسعه متوازن و پایدار تلاش کرد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد، عنوان کرد: باید در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با برنامه‌ریزی، دقت بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حقوقی موانع تولید را به شکل جدی پیگیری کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اتاق بازرگانی بستر مناسبی برای ارتباط بین دولت و بخش خصوصی است که باید تقویت شود، اظهار داشت: وظیفه دولت هم در این راستا برداشتن سنگ‌ها از پیش پای بخش خصوصی است.

احمدی افزود : باید تزریق منابع و امکانات منجر به تولید و اشتغال بیشتر و تحول در اقتصاد استان شود. و باید با تلاش همگانی در جهت توسعه سایر نقاط استان مانند لنده و دهدشت گام برداریم تا به یک توسعه پایدار برسیم.


احمدی تاکید کرد: خروجی اعزام هیئت‌های تجاری استان به خارج از کشور و یا دعوت از هیئت‌های تجاری خارجی باید منجر به تزریق سرمایه، حل مشکل واحدهای تولیدی و یا ایجاد یک واحد تولیدی جدید شود.

وی با اشاره به ظرفیت استان در زمینه های مختلف از جمله  در حوزه کشاورزی، باغی و گیاهان دارویی، گفت: امید است تا مدت زمان باقی مانده به پایان سال با مشارکت اتاق بازرگانی شاهد رشد صادرات در استان باشیم.

احمدی بیان کرد: بانک‌ها شامل سه دسته دولتی تخصصی، تجاری و خصوصی هستند و از این رو با مصوبات دولت سه برخورد متفاوت دارند و همین مسئله موجب عدم تبعیت بانک های استان از مصوبه بانک مرکزی مبنی بر برداشتن محدودیت منابع و مصارف بانکی می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بدهی اداره‌کل راه و شهرسازی و پیمانکاران به سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی به اداره‌کل راه و شهرسازی تا زمان تخصیص اعتبارات فرصت دهد تا بعد از تأمین منابع، بخشی از آن را به سازمان تأمین اجتماعی و بخشی را به پیمانکاران پرداخت کند.



تاریخ انتشار : 10 آبان 1396, 03:13



» اخبار مرتبط:

  • انتقادتند یک پیمانکار از سیاسیون:جابجایی اعتبارات در کهگیلویه و بویراحمد برای کسب 100 رأی انتخاباتی/بدهی 100 هزار میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران!
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد:رشد بنیادین اقتصاد و اشتغال راهبرد دولت دوازدهم
  • دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد موظف به ارائه گزارش 3 و 6 ماهه شدند
  • رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:سفر دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر بابرکتی برای استان بود
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مدیران جزیره‌ای عمل نکنند
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟