مشروح اخبار


» پتروشیمی دهدشت کمتر از ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد




مدیرعامل پتروشیمی دهدشت خبر داد:پتروشیمی دهدشت قریب به ۱۶ درصد پیشرفت داردیاسوج- مدیرعامل پتروشیمی دهدشت از پیشرفت ۱۵.۶۸ ‌این پتروشیمی خبر داد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج، محمد رضا صاحب نسب ظهر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: عملیات آماده سازی سایت پتروشیمی دهدشت اجرایی شده است. صاحب نسب با بیان اینکه آماده سازی زیرساخت ها و سوله سازی نیز در دست اقدام است، بیان کرد: همچنین جلسات متعددی پیرامون مباحث فرایندی و مالی انجام شده است.

وی افزود: امید است رفع مشکلات مالی پروژه با همکاری بخش های متولی را داشته باشیم. مدیرعامل پتروشیمی دهدشت تولید پلی اتیلن را محور فعالیت پتروشیمی دانست.
به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد؛ عزیز فیلی ظهر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، گفت: پیشرفت ۱۶ درصدی این پروژه نشان از عدم اراده قوی طی سالیان متعدد اجرای آن بوده است.
فیلی گفت: چقد می توان به مردم از امسال و سال دیگر برای رشد پروژه خبر داد و عدم اراده قوی سرمایه گذاران از سالهای گذشته در اجرای پروژه محسوس است.

وی ابراز داشت: ‌در حالی که پتروشیمی هایی که همزمان با این پروژه کلید خوردند، مراحل پایانی خود و درصد بالایی از پیشرفت را می گذرانند، چرایی پیشرفت ۱۶ درصدی پروژه پتروشیمی دهدشت مطرح است. معاون عمرانی استاندار با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه، خواستار توجه مناسب به اجرای این پروژه شد.



تاریخ انتشار : 7 بهمن 1397, 11:48



» اخبار مرتبط:

  • تاجگردون خبر داد؛پیشرفت فیزیکی 52 درصدی پروژه پتروشیمی گچساران
  • نشست ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/جزییات
  • واگذاري 20 درصد سهام پتروشيمي گچساران به بخش خصوصي
  • وزیر نفت: تأمین منابع مالی پتروشیمی دهدشت اولویت دولت خواهد بو
  • بزرگواری گفت :پتروشیمی دهدشت 2 درصدپیشرفت فیزیکی دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟