مشروح اخبار


» دومین یادواره 210 شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود



یادواره ۲۱۰ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

به گزارش  راک نیوز،فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس گفت: دومین یادواره ۲۱۰ شهید گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس در دوگنبدان برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ مهدی احمدی‌افشار در جلسه هماهنگی یادواره شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان از جمله استان‌های ولایتمدار کشور است، گفت: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد حضور مستمر و پر رنگی در دوران هشت ساله دفاع مقدس داشتند و حماسه‌های زیادی را ثبت و ضبط کردند.

فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس افزود: تیپ سرافراز ۳۷ زرهی در دوران دفاع مقدس این افتخار را دارد که ۷۵۰ شهید، ۷۰۰ جانباز و هزار و ۱۰۰ آزاده را تقدیم انقلاب کرده و در عملیات‌های مختلف حضور مداوم و غرورآفرین داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به نبود یگان ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد، تیپ زرهی ۳۷ شیراز به عنوان متولی و هماهنگ کننده دیدار با خانواده شهدای ارتش است، ادامه داد: برای دومین بار برگزاری یادواره ۲۱۰ شهید گرانقدر ارتش کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است که این برنامه هفته دفاع مقدس به میزبانی شهردوگنبدان برگزار می‌شود.

امیر احمدی‌افشار به اهداف این یادواره اشاره کرد و افزود: جمع‌آوری و تحلیل،رشادت‌های شهدای گرانقدر استان کهگیلویه و بویراحمد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ارائه الگوی عملی و رفتاری از آرمان خط مشی شهدا و استفاده از ابزار‌های نوین رسانه‌ای، هنری و الکترونیکی برای ابلاغ پیام شهیدان والامقام به مخاطبان به ویژه نسل جوان از اهداف این یادواره است.

فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس بیان کرد: تیپ ۳۷ زرهی نیروی زمینی ارتش علاوه بر وظیفه محوله در اجرای هر چه بهتر و باشکوه برگزار شدن این یادواره از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا دعوت می‌کند.

وی خواستار همکاری همه سازمان‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط استان در بهتر برگزار شدن این یادواره شد و گفت: سپاه فتح، استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد کنگره شهدا، فرماندهی انتظامی، فرمانداری و بنیاد شهید گچساران، شرکت نفت، شهرداری ها، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صدا و سیما و رسانه‌ها برای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این یادواره همکاری و مشارکت داشته باشند.

نخستین یادواره شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد سال ۸۸ برگزار شد.



تاریخ انتشار : 15 تیر 1398, 05:20



» اخبار مرتبط:

  • یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه برگزار می شود+پوستر
  • دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک
  • شورای اداری شهر سوق پیرامون برگزاری یادواره 17شهید مفقودالاثر شهرستان کهگیلویه با حضور رئیس بنیاد شهید برگزار شد
  • یادواره ۳۹ شهید والامقام دهستان دشمن زیاری برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در «دهدشت»
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟