مشروح اخبار


» کارت ملی هوشمند جایگزین دفترچه‌های تامین اجتماعی



خدمات پزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمدبا کارت ملی هوشمند ارائه می شود.

به گزارش راک نیوز ، مدیر کل تامین اجتماعی این استان از ارائه خدمات پزشکی در مراکز درمانی این سازمان با ارائه کارت ملی هوشمند خبر داد.


اقای نورمحمدی گفت: در تمامی مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی همه خدمات پزشکی با ارائه کد ملی انجام می‌شود و نیازی به داشتن دفترچه درمانی نیست.

وی افزود: در سایر مراکز درمانی دیگر نیز اگر زیر ساخت‌ها از سوی وزارت بهداشت و درمان فراهم شود، سازمان تامین اجتماعی برای استفاده از کارت هوشمند ملی به جای دفترچه درمانی آمادگی کامل را دارد.

وی با بیان اینکه ۴۴ درصد جمعیت استان کهگیلویه و وبویراحمد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: کارت ملی جایگزین دفترچه‌های تامین اجتماعی بین ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر از بیمه شدگان استان از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

آقای نورمحمدی اضافه کرد: هم اکنون ۹۸ هزار و ۲۲۱ نفر در استان بیمه شده اصلی هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۷۴۲ نفر خانم هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه بانوان خانه دار و حتی دانش آموزان و دانشجویان دختر بالای ۱۸ سال هم می‌توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی زیر پوشش بیمه زنان خانه دار قرار بگیرند گفت: بانوان می‌توانند بسته به شرایط خود در زمینه مستمری بگیر، از کار افتادگی و فوتی زیرپوشش بیمه زنان خانه دار قرار بگیرند و از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

نور محمدی افزود: از تعداد بیمه شدگان خانم در استان بیش از ۱۱ هزار نفر بیمه اجباری و مابقی در سایر مشاغل دیگر بیمه هستند.



تاریخ انتشار : 24 آذر 1398, 16:59



» اخبار مرتبط:

  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود
  • بیش از 70 درصد خدمات اداره تامین اجتماعی گچساران به ‌صورت غیر حضوری ارایه می شود
  • اجرای طرح بیمه اختیاری تا رسیدن به شرایط بازنشستگی
  • پرداخت ماهانه 261 میلیارد ریال مستمری به بیمه شدگان کهگیلویه و بویراحمد
  • سومین دفتر کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟