مشروح اخبار


» دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ به زودی در گوشی‌های هوشمند



گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد در گوشی گلکسی S21 Ultra خود از همان سنسور 108 مگاپیکسلی نسل قبل، البته با بروزرسانی استفاده کند.

راک نیوز-غول کره‌ای دنیای فناوری پیش از این تمایل خود برای ساخت یک سنسور 600 مگاپیکسلی که دقتی بالاتر از چشم انسان را دارد نشان داده بود. با این حال، به نظر می‌رسد که دغدغه‌های این شرکت در رابطه با اندازه سنسور مذکور فعلا به آنها اجازه تولید یک نسخه تجاری از آن را ندهد.  پیش از آن احتمالاً باید شاهد رونمایی از دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند باشیم.
Ice Universe یکی از افشاگرانی که عموماً اطلاعات دقیقی در خصوص محصولات سامسونگ منتشر می‌کند، ادعا کرده است که این شرکت کره‌ای تصمیم دارد تا در سال 2021 چندین سنسور جدید رونمایی کند که اولین آنها احتمالاً یک سنسور 200 مگاپیکسلی خواهد بود. به عقیده این افشاگر سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ تقریباً آماده است و در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد. او اطلاعات دیگری در خصوص آن ارائه نکرده است.
در ماه مارس 2020 گفته شده بود که سامسونگ در سه ماهه پایانی سال قصد دارد از سنسور 1 اینچی 150 مگاپیکسلی خود رونمایی کند. اما در آن زمان چنین اتفاقی رخ نداد. کمی بعد شایعاتی در خصوص سنسور 250 مگاپیکسلی این شرکت شنیده شد. براساس گزارشات این سنسور بزرگتر از سنسور 64 مگاپیکسلی 1/1.72 اینچی و سنسور 108 مگاپیکسلی 1/1.33 اینچی خواهد بود.
در سال‌های اخیر مشخص شده زمانیکه بحث عکاسی با گوشی‌های هوشمند مطرح می‌شود، نرم‌افزار و یادگیری ماشینی به اندازه سخت‌افزار دوربین مهم است. با این حال، کماکان نمی‌توان اهمیت سخت‌افزار را در عکاسی دست کم گرفت. علاوه‌براین سامسونگ چشم انداز بزرگتری جدا از دنیای گوشی‌های هوشمند دارد و تصمیم دارد سنسورهایی تولید کند که بتوان از آنها در حوزه‌هایی مانند سلامت، کشاورزی، اینترنت اشیاء، پهپادها و خودروهای خودران استفاده کرد.



تاریخ انتشار : 22 دی 1399, 09:27



» اخبار مرتبط:

  • نوکیا خبر جنجالی را تائید کرد
  • تصویر لو رفته از گوشی جدید سامسونگ
  • 10 گوشی برتر هوشمند
  • فروش موبایل 160 میلیون تومانی در تهران
  • قیمت جدید گوشی‌های سامسونگ +لیست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟