مشروح اخبار


» پیام تسلیت مسولان کشوری در پی درگذشت خبرنگار و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی



جمعی از مسولان کشوری با ارسال پیام های جداگانه درگذشت سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار و فرهنگی خوشنام کهگیلویه و بویراحمدی را تسلیت گفتند.

به گزارش راک نیوز؛مسولان کشوری با ارسال پیام های جداگانه درگذشت سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار و معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفتند.

متن پیام ها به شرح زیر می باشد:
سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما درگذشت خبرنگار پیشکسوت شبکه دنا را تسلیت گفت.
سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما در پیامی درگذشت سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای شبکه دنا را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است.
«و بشر الصابرین»
خبر تلخ و اندوهبار درگذشت خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، *زنده یاد سید حمدلله خواهش نیک*، که عمری را در خدمت به مردم طی کرد و در راه انجام رسالت رسانه‌ای خویش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد، موجب تاثر و تاسف بسیار شد.‌
فقدان این همکار توانا و متعهد را به خانواده آن مرحوم و همکاران ارجمند مرکز کهگیلویه و بویراحمد، بویژه جامعه رسانه‌ای استان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
محمدمهدی رحمتی
سرپرست معاونت امور استانها
*******************************
معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت «سید حمدالله خواهش‌نیک» خبرنگار و گزارشگر خبری شبکه استانی دنا را تسلیت گفت.
به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا، در پیام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: خبر درگذشت زنده‌یاد سید حمدالله خواهش‌نیک، خبرنگار و گزارشگر شبکه استانی «دنا» موجب تالم شد. درگذشت این  خبرنگار با سابقه و پرتلاش کهکیلویه و بویراحمدی را به خانواده گرامی و جامعه رسانه‌ای کشور، به‌ویژه همکاران رسانه‌ای او در این استان، تسلیت گفته و برای خانواده عزیز و دوستان و همکارانش، صبر و سلامتی آرزو دارد.
خواهش‌نیک خبرنگار حرفه ای و با اخلاق استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سواد آموزی آموزش و پرورش این استان عصر دیروز (پنجشنبه) پس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) در حین بازگشت و در فرودگاه دچار سکته مغزی شد و دار فانی را وداع گفت.
خواهش نیک بنیانگذار برنامه متفاوت گفتن نگین در شبکه استانی دنا بود. این گزارشگر برجسته که از دهه ۷۰ کار خبری را آغاز کرده بود، در این برنامه مشکلات و مسائلی را که در حالت عادی رسانه ها از گفتن آن منع می شدند، در قالب خبر بیان می کرد.
وی خبرهای مربوط به اهدای اعضا بیماران مرگ مغزی را تهیه و گفت و گو با خانواده های آنها را انجام می داد و در این زمینه رکورددار بود. او با اینکه در زمره مدیران بود اما همیشه به دلیل روحیه مردمی، وجهه فرهنگی وی به عنوان معلم و حتی خبرنگار بر دیگر مسئولیت هایش پیشی می گرفت.»
این خبرنگار حرفه ای متولد پنجم شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در منطقه سادات امامزاده علی بود؛ آنچنان که در زندگینامه اش گفته است: از کودکی به خبرنگاری و مقاله نویسی علاقه داشته و در دوره راهنمایی و دبیرستان و تربیت معلم در کارهای هنری و مسابقات شرکت می‌کرده است. دوران ابتدایی را در سادات امامزاده علی و سرفاریاب و راهنمایی در سرفاریاب و همچنین متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی دهدشت در رشته ریاضی و فیزیک گذراند.
پس از آن وارد تربیت معلم شیراز شد و به عنوان دبیر در مناطق چاروسا، دهدشت و حومه یاسوج خدمت کرد. در سال ۷۰  در خبر جنوب شیراز اولین تجربه خبرنگاری را پیدا کرد و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان کهگیلویه و بویراحمد و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) این استان کار کرد و پس از آن وارد صدا و سیما شد. 
شادروان خواهش نیک در تمامی سالهای فعالیت جزو خبرنگاران خوشنام استان و کشور  و صدای مردم کهگیلویه و بویراحمد در رسانه ملی بود.
*******************************
«هوالمحبوب»
در شب زیارتی امام عاشورا و شام میلاد ملیکه سماء...
خوشروی مردم‌دار، معلم اهل علم و عمل، گردان تک نفره رسانه و منادی محرومیت های تاریخی عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد حاج سید حمدالله خواهش‌نیک در جوار امام رئوف به دیار ابدی پیوست.
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته!
سید فرزاد نجات نیا
معاون پارلمانی و امور استانهای وزارت راه و شهرسازی
**********************

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان مرکزي با ارسال پیامی درگذشت خبرنگار و فرهنگی خوشنام استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح زیر می باشد:
درگذشت ناگهانی همکار دلسوز ،خبرنگار پی گیر و مطالبه گر رسانه ملی ،مدیر و فرهنگی ارزشمند و با اخلاق مرحوم مغفور سید حمدالله خواهش نیک را به خانواده داغدار،جامعه‌ فرهنگیان و اصحاب رسانه تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
برای آن مرحوم غفران واسعه و برای بازماندگان صبر و شكيبايی مسئلت می نمایم.
داریوش دبیقی 
مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی



تاریخ انتشار : 19 آذر 1400, 11:25



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در پی درگذشت خبرنگار و فرهنگی خوشنام هم استانی
  • پیام تسلیت معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت خبرنگار و فرهنگی خوشنام هم استانی
  • پیام تسلیت مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت خبرنگار معروف شبکه دنا
  • پیام تسلیت مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت سید حمدالله خواهش نیک
  • درگذشت خبرنگار صدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟