مشروح اخبار


» وقتی حسادت جای انتقاد را می گیرد /آقای به اصطلاح خبرنگار این چه نگاه کردن است؟



مرقومه تان را خواندم. ابتدا قصد پاسخگویی نداشتم زیرا متن بی اساسی که در آن سایت خبری نگاشته شده است، آنقدر سطحی نگری در آن موج میزند، نیز بدون تحلیل عمیق و مبتدیانه نوشته شده و در عین حال سرشار از حقد و کینه است که ارزش پاسخگویی نداشت اما باتوجه به اینکه اینگونه متن ها سبب می شود ذهن افراد خالی الذهن دچار اشتباه و انحراف از واقعیات موجود گردد، لازم دیدم پاسخ مطلب مذکور داده شود. 

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.




مرقومه تان را خواندم. ابتدا قصد پاسخگویی نداشتم زیرا متن بی اساسی که در آن سایت خبری نگاشته شده است، آنقدر سطحی نگری در آن موج میزند، نیز بدون تحلیل عمیق و مبتدیانه نوشته شده و در عین حال سرشار از حقد و کینه است که ارزش پاسخگویی نداشت اما باتوجه به اینکه اینگونه متن ها سبب می شود ذهن افراد خالی الذهن دچار اشتباه و انحراف از واقعیات موجود گردد، لازم دیدم پاسخ مطلب مذکور داده شود. 

البته که نگاشتن چنین متن های از رسانه ای چون تابناک مسبوق به سابقه است و افراد نیک اندیش و واقع نگر، هیچگونه بهایی به اینگونه چرندیات نخواهند داد.در ابتدای امر، از آن مجمل تیتری که از سر تنگ نظری و احتمالا سوزش زیاد انتخاب شده، می توان حدیث های مفصلِ نوشته های حقد آلود را دریافت کرد. باری، نویسنده هدف از آمدن موحد به صحنه انتخابات را انتقام جویی عنوان کرده اند غافل از اینکه موحد بارها و بارها نشان داده از این خصلت به دور است. آیا حضور در صحنه انتخابات، آنهم در رقابتی سالم و به دعوت آحاد مردم از تمام اقشار جامعه که حجت را بی وی تمام کرد، انتقام جویی معنا می شود؟ اگر اینگونه است که نگاشته شما سراسر از روی افکار انتقام جویانه است که البته ره به جایی نخواهد برد چرا که خداوند هر که را بخواهد عزیز می کند. در ادامه نویسنده با هدف شوم، شعار پاک مردم یعنی بازگشت به عزت را عجیب خوانده در حالیکه پس از انتخاب موحد توسط مردم، همه شاهد تغییر موازنه قدرت از سایر حوزه های استان به کهگیلویه بزرگ بودیم. آیا این بازگشت به عزت نیست؟؟ اتفاقا از انتخاب واژه عجیب توسط نویسنده ای که یا ناآگاه است و ناپخته و یا اینکه خود را به کری و کوری زده است، باید تعجب کرد. در مقوله ارتقای نیروی انسانی و شایستگان از حوزه کهگیلویه بزرگ در استان و کشور که به پشتوانه حمایت های بی دریغ آقای موحد صورت گرفته، هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد به گونه ای که تمام مخالفان منصف و موافقان، بدان اذعان کرده اند. آیا این بازگشت عزت نیست که نویسنده با کوته نگری و کج اندیشی در گمراهی آشکار قرار گرفته و سعی در کتمان آن کرده است؟  
در ادامه، وضعیت بسیاری از پروژه های موجود در شهرستانهای چهارگانه را ضمن رضایت بخش نبودن، آن را ضعف نظارتی نماینده پرتلاش کهگیلویه بزرگ نسبت داده اید که در نادرست بودن این گمان باطل، باید گفت: در وضعیت وخیم اقتصادی در دوسال گذشته، تنها کسی که توانست در شهرستانهای بزرگ و با نظارت های دقیق و حساب شده، جانی دوباره به برخی پروژه های فراموش شده بدهد و با قدرت چانه زنی بالا در زمینه دیگر زیرساختها و پروژه های جدید التعریف، اقدامات اساسی انجام دهد( که نتایج آن را بدون شک در دو سال پیش رو خواهیم دید و پرداختن بدانها بخاطر گستردگی از حوصله این فضا خارج است)، هیچکس نبوده جز موحد، تاجائیکه شاهد رشد بودجه استان نسبت به سالهای قبل از ایشان بوده ایم، از این رو، با بیان کردنِ ضعف نظارتی نماینده، کاملا از انصاف خارج شده و هم بر اسب جهالت خود یکه تازی کرده اید. 
در ادامه دلیل واهی و سستِ بی نتیجه ماندن پروژه هایی که نامی از رقبای وی دارد را مستمسک امیال احساسی خود قرار داده اید غافل از اینکه بسیاری از پروژه هایی که نمایندگان سابق فقط روی اسم آنها مانور می دادند و هرگز عملیاتی نشدند را نماینده قدرتمند و دلسوز کهگیلویه با جدیت پیگیری کرده که در آینده نزدیک نتایج آن را خواهیم دید تا کور شود هر آنکه نتوان دید.
پاسخ دادن در مورد دو نماینده دیگر مردم شریف استان حقی است که حتما دیگران به آن پاسخ خواهند داد.



تاریخ انتشار : 4 دی 1400, 09:25



» اخبار مرتبط:

  • چرا موحد ماحصل دموکراسی است؟
  • آیا بازگشت موحد بازگشت عزت به کهگیلویه بزرگ می باشد؟؟
  • چه کسانی با آمدن موحد دچار اضطراب مرگ می شوند؟؟؟
  • نقش موحد در توزیع قدرت و تولید دموکراسی پاسخی به یاداشت ( مشروطه، موحد و عدم پاسخگویی)
  • سیاست مدار یا مردم دار؟کدام را انتخاب کنیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟