مشروح اخبار


» مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:سنگ بنای خدمت در اداره کل امور مالیاتی مودی مداری است



مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه سنگ بنای خدمت در ادارات مالیاتی استان مودی مداری است ،گفت:تکریم حقوق فعالان اقتصادی به عنوان اولویت این مجموعه رسالت انکار ناپذبری است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه سنگ بنای خدمت در ادارات مالیاتی استان مودی مداری است ،گفت:تکریم حقوق فعالان اقتصادی به عنوان اولویت این مجموعه رسالت انکارناپذیری است. 

به گزارش راک نیوز،میلاد فرخان در میز خدمت این اداره کل افزود که مشاوره به مودیان مالیاتی در راستا آگاهی از قوانین مالیاتی اقدام ارزنده ای است که به حفظ حقوق فعالان افتصادی ونیز افزایش همکاری متقابل کمک خواهد کرد. 
وی بیان کرد که استمرار میز خدمت در ادارات امور مالیاتی ومصلی های نمازجمعه ودیدار عمومی و گفت وگوی مستقیم با مودیان ، گام دیگری از ترویج فرهنگ مالیاتی است که آگاهی بخشی از قوانین مالیاتی را برای فعالان اقتصادی وشهروندان به همراه دارد.
فرخان با بیان اینکه هر واحد کسب کار یک فرصت ارزشمندبرای رونق تولید و اشتغال است و درعین حال اصناف نیازمند حمایت هستند، تصریح کرد که وصول مالیات عادلانه وقانونمند توام با رضایتمندی صاحبان مشاغل مولفه ی خدمت رسانی اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد است.
وی بیان کرد که درچهارچوب قوانین مالیاتی، مزایا و تسهیلات پیش بینی شده برای فعالان اقتصادی بااهتمام ویژه اعمال می شود.



تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401, 10:01



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد: صاحبان مشاغل در خرداد ماه اظهارنامه مالیاتی ارائه دهند
  • تقدیر مدیر کل مالیاتی استان از تلاش شبانه روزی کارکنان مالیاتی/ پنجشنبه و جمعه کارکنان اداره کل مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمت به متقاضیان ثبت اظهارنامه مالیاتی
  • اولین روزهفته دولت،روز پرکار مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد
  • واحد امور مالیاتی در شهرستان چرام افتتاح شد
  • مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟