مشروح اخبار


» اصراردولت به تورم بیشتر دامن می زند



با بیان اینکه دولت خود نیز از نتایج اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اطلاع دارد تصریح کرد: تورم با اجرای این طرح افزایش خواهد یافت و این در حالی است که دولت همچنان مصر اجرای آن است.


به گزارش راک نیوز ؛غلامرضا تا‌جگردون در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به اصرار دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با وجود تورم ایجاد شده در جامعه افزود: اقدام عجولانه دولت برای اجرای فاز دوم این طرح علاوه بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی موجبات بیشتر شدن تورم را نیز در کشور دامن می‌زند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس و نمایندگان مردم هم موافق اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها هستند تصریح کرد: ما خواهان اجرای این طرح در شرایط کنونی با توجه به تورم بالای ایجاد شده نیستیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه‌با بیان اینکه باید ایرادات و شبهات اجرای هدفمندی یارانه ها در مرحله اول برطرف شود، گفت: برنامه‌ریزی انجام شده در مجلس برای اجرای فاز دوم این طرح اجرای آن را پس از سه ماهه اول سال ۹۲ پیشنهاد کرده که شبهه سیاسی بر آن وارد نباشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: اگر قرار باشد برای اجرای فاز دوم هدفمندی برنامه ریزی کنیم یکی از برنامه های مجلس اجرای آن پس از سه ماهه اول سال ۹۲ پیشنهاد شده تا شبهه سیاسی و غیر سیاسی بر آن وارد نباشد.

تاجگردون با تأکید بر اینکه برای پرداخت‌های فاز دوم  طرح هدفمندی یارانه‌ها باید نرخ تورم به پایداری برسد افزود: شرایط فزایندگی نرخ تورم در کشور با پرداخت‌های جدید خطرناک خواهد بود زیرا اینگونه پرداخت ها با شرایط فعلی بر افزایش نرخ تورم دامن خواهد زد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان اینکه دولت خود نیز از نتایج اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اطلاع دارد تصریح کرد: تورم با اجرای این طرح افزایش خواهد یافت و این در حالی است که دولت همچنان مصر اجرای آن است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس‌یادآور شد: اجرای فاز دوم یارانه‌ها در شرایطی و زمانی دیگر علاوه بر اینکه موجب کاهش شبهه سیاسی خواهد شد تورم موجود در جامعه را نیز کاهش خواهد داد.



تاریخ انتشار : 4 بهمن 1391, 22:00



» اخبار مرتبط:

  • دولت میخواهدقیمت ها را 4.5 برابر افزایش دهد/اقتصاددانان جلسه را ترک کردند
  • پیشنهاد تاجگردون حذف ۵ دهک از دریافت یارانه در فاز دوم
  • در بحث موضوع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها همه باید به قانون تمكین كنند.
  • عقب نشینی مجلس پس از هشدار رییس جمهور
  • چند درصداز نمایندگان یارانه می‌گیرند؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟