مشروح اخبار


» دیدار نوروزی رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه با فرماندار



رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش راک نیوز،سید علی حیدر افراز رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه به همراه جمعی از کارکنان این اداره با حضور در فرمانداری شهرستان با سید عبدالعزیز موسوی دیدار و گفتگو کردند.



موسوی در این دیدار در این دیدار ضمن عرض تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان از خدمات و تلاش های اداره امور مالیاتی خصوصا در ایام بخشودگی جرائم مالیاتی تقدیر و قدردانی کرد.



سید علی حیدر افراز هم در این دیدار به گزارش فعالیت های اداره امور مالیاتی به سال گذشته ،خصوصا در بحث بخشودگی جرائم مالیاتی پرداختند.


رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه به تمدید مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت:تمدید مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی به مهار تورم و حمایت از تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری ،کمک شایانی می کند.




افراز در پایان افزود:در اسفند ماه سال گذشته به شهرداری ها،دهیاری ها و حتی روستاهای فاقد دهیاری از محل عوارض ارزش افزوده و عوارض آلایندگی کمک قابل توجهی انجام گرفت.



تاریخ انتشار : 10 فروردین 1402, 17:10



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:تمدید بخشودگی جرائم مالیاتی در راستای حمایت از تولید
  • خداقوت مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد به همکاران در جهت رسیدگی به درخواست مودیان متقاضی بخشودگی جرائم مالیاتی
  • رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • بخشودگی جرایم مالیاتی برای اصناف گچساران
  • دیدار مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون با مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟