مشروح اخبار


» مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد: ارتقا کیفیت آموزشی مدارس شاهد از اولویت‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ،ارتقا کیفیت آموزشی در مدارس شاهد را از اولویت‌های آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ،ارتقا کیفیت آموزشی در مدارس شاهد را از اولویت‌های آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

به گزارش راک نیوز،جلسه ستاد شاهد آموزش ‌و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان و دیگر اعضای این ستاد به میزبانی بنیاد شهید استان برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: با تعامل و همکاری خوب بین بنیاد شهید و آموزش و پرورش مدارس شاهد به سمت ارتقا کیفیت آموزشی و تربیتی. حرکت می کند.
حسنعلی عزت خواه اظهار داشت: ارتقا کیفیت آموزشی مدارس شاهد از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش استان است که با آسیب‌ شناسی سال تحصیلی گذشته، رفع مشکلات و‌ موانع کیفیت بخشی آموزشی  و تربیتی در دستور کار قرار دارد.
وی ، برگزاری کارگاههای آموزشی جهت توانمند سازی مدیران مدارس را یادآور شد و گفت: مدرسه قوی نیازمند معلم قوی است که دانش افزایی و توانمندسازی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز تلاش برای کیفی سازی فعالیتهای آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد را یادآور شد و گفت: با برنامه‌ریزی اصولی و‌مدون باید مدارس شاهد را از نظر کیفیت آموزشی و پرورشی به جایگاه واقعی خویش برسانیم.
 رضا پارسیان نژاد افزود : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در کنار آموزش و پرورش استان برای پویایی و بالندگی مدارس شاهد و اجرای برنامه‌های کیفی در عرصه تربیتی و آموزشی آماده همکاری است..
در این جلسه پیرامون انتخاب و انتصاب برخی مدیران مدارس شاهد و برنامه هفتگی این مدارس تصمیماتی اتخاذ شد.



تاریخ انتشار : 22 مهر 1402, 09:57



» اخبار مرتبط:

  • مدیر آموزش و پرورش گچساران: راهبران آموزشی و تربیتی نقش موثری در ارتقای کیفیت مدارس دارند
  • مدارس غیردولتی هم عرض آموزش و پرورش نیستند
  • مدارس و آموزش نباید دچار مسائل خطی و جناحی شود.
  • مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه مدیران مدارس برای ارتقای تعليم و تربيت است
  • 3 خبر جدید از آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟