مشروح اخبار


» کهگیلویه، و معضل "قدرت پرستان غیر محبوب" در چشم مردم، با ابزار قلم بدستان اجیر شده و تحریف چی..*



شهرستان کهگیلویه، درگیر معضلی بسیار حاد به نام کاندیدهای قدرت طلب میباشد که نه مشروعیت دارند و نه محبوبیت.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

*کهگیلویه، و معضل "قدرت پرستان غیر محبوب" در چشم مردم، با ابزار قلم بدستان اجیر شده و تحریف چی..*

شهرستان کهگیلویه، درگیر معضلی بسیار حاد به نام کاندیدهای قدرت طلب میباشد که نه مشروعیت دارند و نه محبوبیت.
کاندیدهایی که میخواهند با سیاه کردن شرایط موجود و چسباندن آنها به نماینده محبوب و منتخب مردم، توسط قلم بدستانی اجیر شده، با متون و نوشته های غیر مستند و کاملا تحریف شده، خود را فردی ناجی معرفی کنند.
فردی دلسوز و حامی مردم که میتواند شرایطی بهتر از آنچه خودشان با تحریف به نماینده کنونی میچسبانند به وجود بیاورند، بدون اینکه بیاندیشند آنان که باید تشخیص دهند و انتخاب کنند، مردم هستند و همین مردم سالهاست آنها و اعمال و نظراتشان را دیده و میشناسند.
و اگر تمام قلم بدستان شان شبانه روز بنویسند و سیاه کنند و با تحریف هایشان رنگی دیگر به واقعیت دهند، تغییری در نظر و رای آنها نمی دهند، چون مردم بهترین داوران و قاضیان اند.
مردم از این افراد شناخت قطعی پیدا کردند.
مانند فردی که خود ۸ سال در بهترین دوران فراوانی نماینده بود، الان مطالبه گر شده و خود را ناجی معرفی میکند. غافل از اینکه مردم ۸ سال حضورش را درک کردند و خیال میکند با تطهیر توسط اجیر شدگان میتواند، جایگاهی بدست آورد.
می نویسند، موحد عامل تمام مشکلات کهگیلویه 
و هیچ حقی برای عقل و منطق مردم شهرستان قائل نمیشوند.
کهگیلویه را با شهرستان هایی مقایسه میکنند که منبع درآمد ملی یک کشور هست و سهمی اساسی از بودجه کشور را تامین میکند.
کهگیلویه ای که سالها زمان برد تا در میان هزاران لابی و جمع نمایندگان در اوضاع و شرایط پس از جنگ، بودجه ای برایش بدست آید و از خدمات اولیه شهرنشینی برخوردار شود.
با توهین به شعور مردم میگویند نماینده سد را فروخت!!
و گاومیش های فلان استان به شهرستان ما ترجیح داده میشوند.
سدی که قبل از موحد، تایید شد تا قسمتی از خوزستان جنگ زده را بازسازی کند.
میگویند ۲۰سال هیچ خدمات زیر بنایی و عمرانی ایجاد نشد!
ولی نمیگویند تمام این زیر ساختهای موجود، همه متعلق به ۱۶سال پیش میباشد و تمام جاده ها در همان ۱۶سال پیش ساخته و یا تخصیص بوجه یافتند و هر آنچه موجود است هنوز هم همان امکانات ۱۶سال قبل است.
به خیال خودشان تخریب میکنند و نمی فهمند که مردم بهتر می فهمند.
مردم فهمیدند که بعد از ۱۲سال دوباره به سراغ موحد آمدند.
۱۲ سالی که ۸ سالش در دست مدعی امروز است.
همان مدعی که نتوانست بر بستر زیر ساختهایی که با خون دل برای این شهرستان بدست آمد، کارهای عمرانی و اشتغال زایی انجام دهد و آنقدر بر شیپور طایفه گرایی دمید که همگان به تنگ آمدند و خودش هم با توجه به همین دیدگاه و تلاشها برای منطقه ای خاص، آنها را منت دار میداند و به یقین اعلام میکند، اگر من انتخاب نشوم نمک به حرامید.!!
طمع کار قدرتی، که از هیچ راهی برای برگشت دوباره به قدرت فروگذار نیست و تمام ابزار تخریب را به خط کرده تا خودش را بدون پاسخ به مردم، گذر دهد و همه تقصیر ها را به گردن دیگری بیندازد.
میگویند چرا شهر و شهرداری و شورا اوضاعی ندارد ولی نمینویسند که سالها و در تمام دوره ها به واسطه رای قومیتی، همیشه اکثریت شورا را در دست داشتند و شهردارها را انتخاب میکردند و این همه بی سرو سامانی این شهر حاصل تمام آن انتخابهای قومیتی خودشان هست.
و در خیال فریب دادن مردم خود را فریب می دهند.
اینها همان افرادی هستند که می بیینند بزرگان و افراد قابل احترام شهرستان آنها را قبول ندارند و بر اساس کینه، همه این افراد را عده ای معامله گر معرفی میکنند،
 که خودشان را به پول می فروشند.
در همین حد هتاک و مخرب هستند که هرجا رایی را بر خلاف خودشان ببینند با واژه هایی متملق و معامله گر و منفعت طلب سعی در تخریبش دارند.
اینها همانهایی هستند که با تعصب کور طایفه ای فقط خود را محق بدست آوردن قدرت میدانند و هیچ صدایی مخالفی را نمی پذیرند.
و فقط در پی بزرگ نمایی های کاذب از خودشان و طرفدارانشان هستند و به لحنی طلبکارانه مردم را طرفدار و حامی خود میدانند.
می گویند تمامی فعالیتهای عمرانی و زیر ساختی از جایی دیگری تامین میشوند، و به نماینده اصلا مرتبط نیست.
 وقتی به خودشان می رسند، تمامی فعالیت های محرومیت زا در آن دولتی که بیشترین بودجه را تخصیص میداد به نام خود می زنند ولی عملکرد بسیار ضعیفشان در جذب بودجه در دولت همسو را نادیده میگیرند تا با ابزار تخریب فقط مردم را معطوف ۱۶سال قبل کنند و همه چیز را به همان سالها ربط دهند.
اینها فقط برای قدرت دوباره در میدانند تا بر عهدشان که زنده کردن نام فلان ایل و تبار هست استوار باشند و برای این کار، اصلی ترین حربه شان ایجاد نفاق و چند دستگی بین دیگر ایلات و طوایف و مبرا دانستن خود از طایفه گرایی که در آن متخصص اند هست.
دست پاچگی و ترسشان از عدم مشروعیت کامل توسط مردم، آنها را به تشنج و پرخاشگری در تمامی اعمال و تبلیغاتشان سوق داده و تبلیغ برای خود و اهدافشان را کنارگذاشته اند، تا تمام توانشان صرف تخریب و تحریف افکار عمومی شود.
می ترسند که در بستری آرام و بدون تخریب و جنجال مردم متوجه دست خالی و طبل تو خالی بودنشان شوند و با تحقیر میدان را ببازند.
مردم ما مردمی آگاه و بصیرند و دیگر گول تخریب چی ها و گزارش دهندگان را نخواهند خورد و بر اساس شناختشان از عملکرد هر فردی رای خواهند داد و هیچ ظاهر سازی و خود دلسوز پنداری آنها را گول نخواهد زد.
چون میشناسند و میدانند چه کسی در این میدان اصلح هست.



تاریخ انتشار : 27 بهمن 1402, 07:33



» اخبار مرتبط:

  • موحد؛ مانیفست همه شمول*
  • موحد، سیاستمداری که حربه ی تخریب، همواره باعثِ تقویتش میباشد!
  • سیاست مدار یا مردم دار؟کدام را انتخاب کنیم
  • تشکیل پروپاگاندای رسانه ای علیه نماینده مردم/موحد ناممکن ها را ممکن میکند
  • *انکار واقعیت مانع وقوع آن نیست*
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟