مشروح اخبار


» نشست هم اندیشی،همبستگی و اعلام حمایت طایفه بزرگ شاه حسينی ایل بزرگ بهمئی در حمایت از دکتر امیر حسین‌ نظری



نشست هم اندیشی،همبستگی و اعلام حمایت طایفه بزرگ شاه حسينی ایل بزرگ بهمئی در حمایت از دکتر امیر حسین‌ نظری کانديدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار شد.

به گزارش راک نیوز،نشست هم اندیشی،همبستگی و اعلام حمایت طایفه بزرگ شاه حسينی ایل بزرگ بهمئی در حمایت از دکتر امیر حسین‌ نظری کانديدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار شد.


در این نشست دکتر عارف چمبری از کارآفرینان و نخبگان جنوب کشور و طایفه بزرگ شاه حسينی ایل سترگ بهمئی به ایراد سخنرانی پرداختند.




انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دلیل اینکه نفر اول موفق به کسب حد نصاب لازم نشد به دور دوم رسید.



بر این اساس، ابراهیم متینیان و امیر حسین نظری باید در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر با هم به رقابت بپردازند.



انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.



تاریخ انتشار : 12 فروردین 1403, 14:48



» اخبار مرتبط:

  • تعداد ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به 4 نفر رسید
  • انصراف یک کاندیدای شاخص انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ
  • تنها چهره شاخص اصلاح طلب از ادامه رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ انصراف داد
  • سومین کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از پتروشیمی ماهشهر با به عرصه رقابت انتخابات گذاشت+عکس
  • سید محمد موحد برای حضور در انتخابات پیش ثبت نام کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟