مشروح اخبار


» به میزبانی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی / مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش در مسجدالنبی برگزار شد



نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله رئیسی با وجود پست‌های کلان هیچ گاه به خطا نرفت و غرور و تکبر نداشت سرانجام عاقبت بخیر شد.


به گزارش راک نیوز،به میزبانی حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد النبی ص دهدشت برگزار شد.


آیت‌الله سید نصیر حسینی عصر امروز در مراسم بزرگداشت رئیس حمهور شهید و همراهان شهیدش که در مسجدالنبی برگزار شده بود، اظهار کرد: گاهی یک انسان توفیقی پیدا می‌کند تا انسان عابد و موحد به خدا بشود آیت الله رئیسی یک عالم و اندیشمند بود نه تنها به معرفت رسید بلکه جامعه را به سوی معرفت دعوت می‌کند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: آنقدر معادلات در عالم رقم خورد تا عالم مجاهدی همچون آیت الله رئیسی در این عالم رقم خورد از بدو پیروزی انقلاب در خدمت انقلاب و نظام بود 20سالگی دادستان شد.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه شهید رئیسی با وجود داشتن سمت‌های کلان در میان سختی‌ها بدون تکبر و غرور عبور کرد و امتحان خوبی پس داد، افزود: خیلی‌ها پست و ثروت آنها را فریب داد اما رئیسی هرگز خطا نکرد تا آنجا که خادم الرضا شد.

امام جمعه یاسوج گفت: خدا او را بلند کرد قاضی القضات شد قاضی شأن و منزلت انبیاست خستگی ناپذیر و دلسوزانه برای انقلاب زحمت کشید باز خدا او را بلند کرد و ریاست جمهور شد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری در بیان خصوصیات آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: در دوره کوتاه دو بار به استان سفر کرد در بالگرد یاسوج تا بهمئی و از آنجا تا جاده پاتاوه فراغتی داشت مشغول نماز می‌شد اهل ذکر بود نماز واجب می‌خواند به تعقیبات مشغول می‌شد هیچ ناخالصی در رفتار این شخصیت وجود نداشت عارف بود. 

وی با مرور سرنوشت رئیس جمهوری بنی صدر، بیان کرد: بنی صدر زهری در بدنه انقلاب بود هرکس ناخالصی داشته باشد این نطام و اسلام به طور طبیعی او را بیرون می‌اندازد. 

آیت‌الله حسینی اضافه کرد: چه انسانها که در این پست‌ها باختند اما رئیسی ماندگار شد. 

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از شهادت رئیس جمهور ابراز خوشحالی می‌کنند،افزود: هرکس در مرگ انسان مومن خوشحال باشد مجازات سنگین خواهد داشتد.

امام جمعه یاسوج گفت: جمعیت انبوه در بدرقه شهید رئیسی یعنی عاقبت بخیری یعنی شرافت.بواسطه شهادتش وحدت و قدرت دیگری در کشور ایجاد شد چون خالصانه در میدان بود برای ملت سوخت. 

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: انقلاب پایدار است و دشمنان نابود خواهند شد.


در ابتدای مراسم نیز سیدمحمد موحد باقدردانی از حضور گسترده مردم و بزرگداشت رییس جمهور شهید وهمراهانش، شهادت را حق طبیعی آیت الله رییسی  برشمرد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی شهید رییسی را مظلوم بیان کرد.

وی تاکید کرد شهیدرییسی خستگی نمی شناخت و همواره درحال خدمت به مردم بود که در همین راه نیز جانش را اهدا نمود.



تاریخ انتشار : 4 خرداد 1403, 00:16



» اخبار مرتبط:

  • به میزبانی حجت الاسلام موحد: مراسم گرامیداشت سید الشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای همراهش در دهدشت برگزار می‌شود+سخنران و زمان و مکان
  • بزرگ‌داشت شهید آیت الله رئیسی در کهگیلویه برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ حامیان آیت الله رئیسی در شهرستان بهمئی برگزار می شود+جزئیات
  • اجتماع بزرگ حامیان آیت الله رئیسی در شهرستان چرام +زمان و مکان
  • مراسم بزرگداشت آیت‌الله شاهرودی در دهدشت برگزار می‌شود/زمان و مکان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود