مشروح اخبار


» 3 خبر جدید از اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد



نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان روز سوم تیرماه در تهران خبرداد.

  


نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

برگزاری بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه وبویراحمد سوم تیرماه در تهران

نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان روز سوم تیرماه در تهران خبرداد.

  به گزارش راک نیوز،سید ریحان ناجی مقدم گفت: بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد روز سوم تیرماه 1403 با شعار«خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی» با حضور خیرین مدرسه ساز، مسئولان کشوری و استانی در کتابخانه مرکزی تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز رکن اصلی و اساسی و بازوی توانمند دولت در ساخت و ارتقا فضاهای آموزشی هستند که اقدامات و فعالیتهای خوبی در سطح کشور و استان در عرصه تعلیم وتربیت انجام داده اند بیان کرد: در بیست پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در آبانماه سال گذشته مبلغ 100میلیارد تومان تعهد خیرین بود که همه تخصیص پیدا کرد.

ناجی مقدم گفت: خیرین تا کنون بیش از 1000کلاس درس در استان کهگیلویه وبویراحمد ساخته اند و هم اکنون 50 مدرسه خیرساز در سطح استان در حال ساخت است.

نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان افزود: این جشنواره فرصتی برای مشارکت خیرین به منظور رفع مشکلات فضاهای آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شهر یاسوج و دانشگاه فرهنگیان که در همین جا از همه خیرین عزیز در اقصی نقاط کشور و خیرین هم استانی و هم استانیهای عزیز ساکن در تهران دعوت می کنیم زینت بخش این جشنواره در تالار علامه امینی دانشگاه تهران باشند.



****************************

رئیس اداره سنجش آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد.

برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در روزهای 31 خرداد و یکم تیرماه

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در روزهای پنجشنبه 31 خردادماه و جمعه یکم تیرماه خبرداد.

به گزارش راک نیوز،یونس محمودزاده با اعلام این خبرگفت: متقاضیان ورود به مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی ، می توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir به صورت اینترنتی نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

وی افزود: دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آنها بدون عکس بود، لازم است با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه روی عکس اقدام کنند.

محمودزاده بیان کرد: دانش‌آموزان در صورتی‌که به هر دلیل تا روز آزمون موفق به این کار نشدند، باید روز آزمون با یک مدرک شناسایی عکس‌دار (شناسنامه) به حوزه امتحانی خود مراجعه کنند تا احراز هویت توسط عوامل حوزه انجام شود و به سالن برگزاری آزمون وارد شوند.

****************************


بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد سوم تیرماه در تهران برگزار می شود


مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگی این جشنواره گفت: بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد سوم تیرماه با حضور خیرین مدرسه ساز ، مسئولان کشوری و استانی در تهران برگزار می شود.


به گزارش راک نیوز،سید رضا حسینی نیک با بیان اینکه این جشنواره فرصتی برای مشارکت خیرین برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی است بیان کرد: این جشنواره با شعار خیرین مدرسه ساز پیشران ایران قوی در کتابخانه مرکزی تالار علامه امینی دانشگاه تهران سوم تیرماه برگزار خواهد شد.


در این جلسه که مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرعامل و نایب رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان حضور داشتند برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره به تبادل نظر پرداختند.



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1403, 17:12



» اخبار مرتبط:

  • جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه وبویراحمد در تهران برگزار می شود
  • بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان برگزار می شود
  • انتخاب «جبار کیانی پور» به عنوان رییس مجمع خیرین استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امضا تفاهم نامه ساخت دو مدرسه استثنایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بانوی مدرسه سازدر کهگیلویه و بویراحمد درگذشت+پیام تسلیت مسئولان استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟