مشروح اخبار


» رسیدگی به پرونده تخلف 13 میلیاردی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد



ظهر امروز نشست مسئولان ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌های این استان برگزار شد.

در این نشست هر یک از مسئولان ارشد دستگاه‌های چند گانه زیر نظر اداره‌کل دادگستری این استان به بیان عملکرد دستگاه خود پرداختند و جوابگوی سئوالات خبرنگاران در حوزه‌های مختلف شدند.


رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از رسیدگی به پرونده‌های بزرگ از جمله پرونده 13 میلیارد ریالی در این دستگاه خبر داد.

خبرگزاری فارس: رسیدگی به پرونده تخلف 13 میلیاردی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

 

پایگاه خبری راک نیوز ؛  ظهر امروز نشست مسئولان ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌های این استان برگزار شد.

در این نشست هر یک از مسئولان ارشد دستگاه‌های چند گانه زیر نظر اداره‌کل دادگستری این استان به بیان عملکرد دستگاه خود پرداختند و جوابگوی سئوالات خبرنگاران در حوزه‌های مختلف شدند.

ولی دهبانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: در همه ایام سال گشت‌های سیار مشترک به همراه امور صنفی و صنعت و تجارت داریم که در ایام نوروز اقدامات مؤثری انجام دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با همه کمبودهایی که در زمینه نیروی انسانی و فضای فیزیکی و خودرو داریم توانسته‌ایم بخش بزرگی از برنامه‌های خود را محقق کنیم.

وی به دلایل گرانی و گرانفروشی اشاره کرد و گفت: گرانی و گرانفروشی دو مقوله جدا از هم هستند و ما امروز وظیفه داریم که با گرانفروشی مبارزه کنیم چراکه بخش زیادی از دلایل گرانی‌ها خارجی و بخش عمده دیگر به دولت‌ها و برنامه‌ها بر می‌گردد.

دهبانی با بیان این‌که با دستگاه‌های اداری و نهادهای متخلف هم برخورد می‌کنیم و آن‌ها نیز پرونده نزد تعزیرات دارند از یک مورد رسیدگی به پرونده 13 میلیارد ریالی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

این مسئول نمونه‌ای دیگر از این برخورد را در بحث أخذ وجوهی بیش از اندازه در ورودی اماکن گردشگری دانست و گفت: در آخرین مورد جریمه 10 میلیون تومانی شهرداری یاسوج در ورودی آبشار را داشتیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از مشکلات در نظارت بازار را مربوط به بازرسان آموزش ندیده صنعت و تجارت دانست و گفت: این بازرسان تخصصی نیستند و مشکلاتی در راه بازرسی به همین دلیل ایجاد شده است.



تاریخ انتشار : 1 تیر 1392, 23:08



» اخبار مرتبط:

  • رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی منصوب شد
  • انتصاب سرپرست تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد
  • نمی‌توانم فراتر از قانون عمل کنم/ مجلس قوانین مبارزه با گرانفروشی را بازنگری کند
  • کشف 200 تن کالای عرضه خارج از شبکه درکهگیلویه وبویراحمد
  • بازدید سرزده مژدهی پوراز کارخانجات لبنی برای بررسی علت افزایش قیمت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟