مشروح اخبار


» منطقیان :نسبت دادن چماق به قومی بی حرمتی وناپسنداست



حجت‌الاسلام بزرگواری به عنوان نماینده مخالف کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور، سخنرانی جنجالی و حاشیه‌سازی داشت.به گزارش خبرنگار راک نیوز ؛

حجت‌الاسلام بزرگواری به عنوان نماینده مخالف کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور، سخنرانی جنجالی و حاشیه‌سازی داشت.
به گزارش خبرنگار راک نیوز
؛درپی سخنان وی درمخالفت با دولت روحانی به ادبیات بکار برده شده توسط ایشان هم توسط رئیس مجلس وهم سایر سیاسیون واقشار مردم، مخالفت های شده است.
محمود منطقیان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار راک نیوز در مورد حاشیه های سخنرانی جنجالی  نماینده مردم کهگیلویه گفت :نسبت چماق به قومی بی حرمتی است ونام بردن از قومی توام با استفاده از  چماق در ادبیات متاسفانه  اشاره به توحش بوده است.
وی کهگیلویه را مهد تمدن وهنر وفرهنگ دانست  وگفت :بهرحال حال این نوع ادبیات ناپسند ونادرست است ومایه افتخار نیست بلکه تلاشی برای تحقیر کردن قوم خود میباشد.
این چهره اصلاح طلب در ادامه اضافه کرد:امیدواریم بتوانیم در عرصه کشورودنیا شخصیتی از خودمان نشان دهیم که همراه با متانت ،رشد،فرهنگ،ادب،خویشتن داری وتسلط برنفس باشدو مایه افتخارقوم لرباشیم.
وی ادامه افزود : ایشان در این جلسه  برای مردم کهگیلویه وقوم لر خوب نمایندگی نکردند ، اما قوم بزرگ لر با سخنان ایشان هرگز تخریب نخواهد شد ،بلکه درواقع ممکن است مردم حوزه انتخابیه بخاطر این انتخاب سرزنش شوند.
محمود منطقیان در پایان یاد آور شد بی شک این ادبیات عاری از اثرات منفی نخواهد بود اما اثر مثبت  این سخنرانی میتواند در انتخاب آینده مردم کهگیلویه تاثیر داشته باشد.



تاریخ انتشار : 21 مرداد 1392, 14:33



» اخبار مرتبط:

  • زارعی :بزرگواری میتوانست مخالفت خود را با ادبیات بهتری بیان کند
  • زارعی به نمایندگی مردم استان بخاطر چماق بزرگواری عذرخواهی کرد
  • از بزرگواری خواستم تا صحبت نکند،از طرف مردم استان از روحانی عذرخواهی کردم
  • «چُماق لری» چه قدر واقعیت دارد ؟
  • "مسیح علی نژاد"پسر شده ! یا "بزرگواری "بیخیال شده!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟