مشروح اخبار


» "مسیح علی نژاد"پسر شده ! یا "بزرگواری "بیخیال شده!



انگار قسمت مردم چهارشهرستان کهگیلویه وبویراحمد شده که هر از چند گاهی بواسطه داشتن نماینده ای قدرتمند ! در مجلس شورای اسلامی نام این حوزه انتخابیه با سوژه هایی که..

اگر بخاطر این همه توسعه نیافتگی ومحرومیت محور اخبار نیستیم اما،انگار قسمت مردم چهارشهرستان کهگیلویه وبویراحمد شده که هر از چند گاهی بواسطه داشتن نماینده ای قدرتمند  در مجلس شورای اسلامی نام این حوزه انتخابیه با سوژه هایی که بداهه توسط این نماینده فهیم تولید میشود خبر ساز شود.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ چند وقتی هست که کمتر رسانه ای را میتوان پیدا کرد که حتی برای یکبار هم که شده خبری مربوط به حجت الاسلام بزرگواری را انعکاس نداده باشد.
درسال اول نمایندگی ایشان در مجلس شورای اسلامی برخی ها عدم آگاهی ایشان با سیستم کامیوترهای مجلس را مطرح میکردند که البته موافقین حجت الاسلام این را توطئه مخالفین حاج آقا وشکست خوردگان انتخابات مجلس تلقی میکردند.
اما در دور دوم نمایندگی ایشان در مجلس نهم اتفاقاتی رخ داد که نه موافقان را یارای سرپوش گذاشتن بود ونه مردم حوزه انتخابیه را  فخری از هم شهری بودن.
شاید پرسر و صدا ترین مصاحبه حجت الاسلام بزرگواری با "خانم مسیح علی نژاد "خبرنگار فارسی زبان خارج از کشور بود ،اگرچه حاج آقا در پاسخ دهی به این خبرنگار زن توانست بهره ای به این خبرنگار نرسد،اما نماینده مردم کهگیلویه وقتی با انبوهی از واکنش رسانه های متحد ومنتقد همراه شد برای توجیه عمل خود گفتند که در زمان تماس این خانم درشهر قلعه رئیسی بود و گویا صدای مسیح علی نژاد را به گمان خود پسرانه تشخیص ، وبه تمامی سوالات این خبرنگار زن پاسخ داد.
البته کلیپ صوتی این گفتگو تا ماه ها در موبایل هم استانی ها برای هرکس که نشنیده بود بلوتوث میشد.
اگرتا مرداد گذشته این مصاحبه برای برخی تازه گی داشت اما نطق پرحاشیه وی در روز 13مرداد در مجلس نام او را بگونه ای دیگر در رسانه های دنیا مطرح نمود.
اگر ازواکنش های همان روز مجلس بگذریم ،شبکه های اجتماعی نطق وزرا ونمایندگان را فراموش کردند وتا توانستند ازچماق لری سوژه ساختند.حتی دربرخی رسانه ها عکسی از وی که دارای کروات بود والبته مربوط به دوران تحصیلی ابتدایی ایشان بود را منتشر ودر مجلس بهم نشان میدادند،عکسی که در آن بعینه میشد صداقت وسادگی فرزندان این خطئه را در دوران محرومیت نظاره کرد.
این ادبیات نماینده مردم  چنان در قرن بیست ویکم سر وصدا کرد که براساس آمار گوگل تعدد تکرار چماق لری بیشتر از نام گوینده اوبوده است.
واضح تر بگویم اگر در موتور جستجوگر گوگل(GOOGLE) عنوان"سیدعلی محمد بزرگواری " را جستجو بکنید عددی در حدود 3600 را به شما نشان میدهد.این در حالیست که ایشان حدود 6 سال است که در کسوت نمایندگی وبعنوان یک چهره سیاسی روزانه با رسانه در گفتگو میباشد،اما اگر دو واژه"چماق لری وبزرگواری "را به همین موتور جستجوگر بدهیم آماری در حدود 55000 بار رابعنوان نتیجه جستجوی خوددر یک ماهه به ما میدهد.
درحالیکه حجت الاسلام بزرگواری در مصاحبه های گوناگون سعی داشت تا با توسل به ضرب المثل های قدیمی سرپوشی براین گفته های جنجالی خود بگذارد،اما شب گذشته دریک برنامه تلویزیونی  که از شبکه ماهور ه ای صدای آمریکا پخش گردید ،دربخش پایانی آن دوباره خانم مسیح علی نژاد با همان صدای پسرانه !با کلیپی که ازگفتگوی  خود با حجت الاسلام بزرگواری انجام داده،حاضرشدو به تفصیل آن را پخش نمود،
حال سوال از حاج آقا اینجاست آیا "این بار هم صدای مسیح علی نژادپسرانه بود!! واین زن را پسر تلقی نمودند!
یا اینکه  نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمی،چرام ولنده برای اینکه همه ی دنیا بفهمندمنظور  وی از واژه چماق لری شوخی بوده  بی خیال رسانه دخالی وخارجی شده ودوباره با مسیح علی نژادبه گفتگو نشست.
در این گفتگو ایشان ابراز داشته  استفاده از واژه چماق لری را برای خنده وشوخی وخندان دولت ومجلسان بکار برده !!!
سخنی که خود میتواند دست آویزی باشد برای ایجاد شوژه های تازه!! 
امیدواریم این  نماینده محترم  اولا در مورد صحت وسقم این گزارش به افکار عمومی پاسخ دهند ،ثانیا در آینده شاهد تدبیروعقلانیت بیشتری در گفتار ایشان باشیم.
نه اینکه مجبور شویم بگوییم :
 به قول باباطاهر هم‌تبارمان:

 تــو که مـــرهم نئی زخـم دلم را / نمک پاش دل ریشــــم چرائی 



تاریخ انتشار : 23 شهریور 1392, 01:14



» اخبار مرتبط:

  • زارعی :بزرگواری میتوانست مخالفت خود را با ادبیات بهتری بیان کند
  • منطقیان :نسبت دادن چماق به قومی بی حرمتی وناپسنداست
  • بزرگواری خواستار شهرستان شدن دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان شد.
  • هدیه نماینده طراح چماق لری به نمایندگان مجلس+ تصاویر
  • بزرگواری دبیر هیئت رئیسه مجلس میشود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟