مشروح اخبار


» فرمانداری گچساران برگزارنمود :تجلیل ازبانوان نمونه شاغل در ادارات شهرستان



نماینده عالی دولت در گچساران با اشاره به زنان شاغل در ادارات، بیان کرد: جایگاه ویژه و توانمندی‌های بانوان در مدیریت خانواده کمک بزرگی برای دولت بوده و حال بانوانی که علاوه‌بر تربیت و مدیریت فرزندان، با کار و تلاش در عرصه‎های مختلف اجتماعی و اقتصادی جامعه، می‌توانند پشتیبان خوبی برای ولایت، نظام و دولت و تحقق شعار سال باشند.


عصر امروز در راستای بزرگداشت روز زن و ولادت باسعادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س)، طی مراسمی و با حضور فرماندار گچساران، جمعی از بانوان شاغل در ادارات این شهرستان به‌همت امور بانوان فرمانداری تجلیل شدند.

به گزارش راک نیوز ؛  نماینده عالی دولت درگچساران با بیان اینکه زن نقش عمده‌ای در خانواده به‌عنوان رکن اصلی جوامع بشری است، عنوان کرد: سلامت خانواده موجبات سعادت جامعه را فراهم می‌کند که در این راستا زنان مسلمان باید با الگو قراردادن سیره حضرت فاطمه زهرا (س) این سلامت را تامین کنند.

رحیمی با تاکید بر نقش ارزشمند مادران در محیط خانواده و جامعه، اذعان کرد: زن نقش مهم رهبری خانواده در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی را با تربیت مناسب فرزندان انجام می‌دهد.

 

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه زنان نقش موثری در کنترل اقتصاد خانواده و جامعه دارند، گفت: زنان مسلمان ایرانی با الگو گرفتن از سیره دخت نبی اکرم (س) با کنترل اقتصاد خانواده در جهت توسعه اقتصاد جامعه گام برمی‌دارند.

گفتنی است درپایان  این همایش از 35 بانوی نمونه شاغل در ادارات شهرستان گچساران که به‌عنوان رابط امور بانوان فرمانداری در ادارات با فرمانداری شهرستان همکاری می‌کنند با اهدای لوح یادبود و هدایایی تجلیل شد.

 



تاریخ انتشار : 22 فروردین 1394, 22:09



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار گچساران، رئیس شورای پدافند غیرعامل کهگیلویه‌وبویراحمد شد
  • تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند
  • زنان در عرصه هنر دارای روح لطیفی هستند
  • تذکرفرماندارگچساران : توان پیگیری مطالبات خود را از مدیران کل داشته باشید
  • انتصاب سرپرست تعزیرات حکومتی گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟