مشروح اخبار


» پاسخ استاندار به نگرانی مردم روستای طولیان کهگیلویه/ نیروهای بومی اولویت جذب در پتروشیمی‌های دهدشت



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در همه روستاهای کهگیلویه نسبت به دو پتروشیمی در حال احداث دهدشت بومی محسوب می‌شوند و در اولویت هستند.

پاسخ استاندار به نگرانی مردم روستای طولیان کهگیلویه/ نیروهای بومی اولویت جذب در پتروشیمی‌های دهدشت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در همه روستاهای کهگیلویه نسبت به دو پتروشیمی در حال احداث دهدشت بومی محسوب می‌شوند و در اولویت هستند.

به گزارش راک نیوز،سید علی احمدزاده در جمع مردم روستای طولیان شهرستان کهگیلویه، قول داد با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و همراهی نماینده مردم در مجلس، مشکلات نبود سالن و تجهیزات ورزشی را پیگیری و رفع کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نگرانی از عدم جذب مردم روستای طولیان در پتروشیمی‌های دهدشت گفت: در پتروشیمی گچساران دو سهمیه خاص گچساران و سهمیه استانی قرار داده شده برای پتروشیمی های دهدشت هم همین مورد مدنظر است.
وی ادامه داد: تمام مردم روستاهای کهگیلویه نسبت به پتروشیمی‌های دهدشت بومی محسوب می‌شوند و این روستا و آن روستا هم ندارد پتروشیمی‌ها که به نتیجه برسند نیروهای بومی شهرستان‌ها اولویت‌دار می‌شوند و در آزمونی که برگزار می‌شود هر فردی که نمره بالایی بگیرد جذب خواهد شد.
وی ادامه داد: روستای طولیان با بقیه روستاها چسبیده به شهر دهدشت برای آزمون پتروشیمی تفاوتی ندارد و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رئیس سازمان جهاد کشاورزی بیشتر به روستای طولیان توجه کند، افزود: مشکل کود شیمیایی کشاورزی روستا با مشخص شدن عاملیت توزیع رفع شود، ضمن اینکه بزرگترین شهرک گلخانه‌ای استان در این روستا در حال احداث است.
 
احمدزاده خواستار بهسازی روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق ظرف دو هفته آینده روشنایی این منطقه را به طول کامل انجام دهد.
استاندار در ادامه سخنان خود در خصوص دغدغه اشتغال جوانان این منطقه افزود: سه موضوع برای اشتغال جوانان مدنظر است، نخست اشتغال دستگاه‌های دولتی که دست من یا نماینده مجلس نیست و برای جذب نیرو در دستگاه‌ها آزمون برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: دومین موضوع جذب در پتروشیمی‌ها از طریق برگزاری آزمون است و سومین موضوع هم اعطای تسهیلات به متقاضیان ایجاد طرح‌های اشتغالزا است.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 11 شهریور 1401, 10:06



» اخبار مرتبط:

  • وزیر نفت: تأمین منابع مالی پتروشیمی دهدشت اولویت دولت خواهد بو
  • تاکید نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بر رفع موانع‌های پتروشیمی دهدشت/رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پتروشیمی دهدشت تامین اعتبار می شود.
  • بازدید مسولان استانی و شهرستانی از پتروشیمی دهدشت
  • ورود 320 میلیون یورو فاینانس به پتروشیمی های گچساران و دهدشت
  • پتروشیمی دهدشت کمتر از ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟