مشروح اخبار


» در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت: عیسی شهامت: به دنبال آمارسازی نیستیم / واقعیت‌ها را روی صفحه بیاورید / مدیران برای اخذ اعتبارات ملی شجاع باشند



سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مدیری به واسطه دفاع از حقوق استان مورد غضب مدیر بالادستی و وزارتی قرار گرفت، حمایت حداکثری تیم مدیریتی استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد را خواهند داشت، مدیران باید برای دفاع و اخذ اعتبارات ملی شجاع باشند.


سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مدیری به واسطه دفاع از حقوق استان مورد غضب مدیر بالادستی و وزارتی قرار گرفت، حمایت حداکثری تیم مدیریتی استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد را خواهند داشت، مدیران باید برای دفاع و اخذ اعتبارات ملی شجاع باشند.

به گزارش راک نیوز، عیسی شهامت صبح امروز در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست یدالله رحمانی استاندار این استان در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز اگر ما متولی امورات مردم و نماینده دولت و نظام هستیم باید حداکثر تلاش برای عبور از مشکلات و کمبودها را داشته باشیم.

وی در ادامه به شرایط خوبی که برای استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت چهاردهم فراهم شده، اشاره کرد و گفت: اولین مطلب فرصت ویژه‌ای هست که برای استان به وجود آمده، دولتی مستقر شده که حمایت حداکثری مقام معظم رهبری را دارد، ویژگی‌های رئیس‌جمهور و توجهی که به کار کارشناسی دارند، می‌تواند گره‌گشایی توسعه استان باشد.

عیسی شهامت ادامه داد: فرصت حضور استاندار توسعه‌گرا و توجهی که دولت به فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی داشته، همه اینها فرصتی برای استان هستند، فرصت‌ها دیر یا زود می‌گذرند و در واقع زودگذر هستند، این فرصت را باید مغتنم بشماریم.


وی افزود: از فعالیت‌های دکتر روستا و مدیران و کارشناسان و حوزه عمرانی استان تشکر می‌کنم، ما باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان در خلق فرصت‌های جدید و تداوم فعالیت‌های مثبت باشیم.

شهامت بیان کرد: دو نکته مثبت در این دولت وجود دارد، انتظار داریم به اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد بسنده نکنند، این قول را از دکتر رحمانی می‌گیریم که اگر مدیری به واسطه دفاع از حقوق استان مورد غضب مدیر بالادستی و وزارتی قرار گرفت، حمایت حداکثری تیم مدیریتی استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد را خواهند داشت، مدیران باید برای دفاع و اخذ اعتبارات ملی شجاع باشند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت توپوگرافی استان کهگیلویه و بویراحمد و بالابودن نرخ ارائه خدمات به‌گونه‌ای است که این اعتبارات به هیچ‌وجه جوابگوی نیازهای ما نیست.

وی گفت: ما به دنبال آمارسازی نیستیم، واقعیت‌ها را روی صفحه بیاوریم و آمارها به‌درستی ارائه شوند تا بتوانیم برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشیم.



تاریخ انتشار : امروز, 10:02



» اخبار مرتبط:

  • معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد: برای توسعه و پیشرفت استان از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری :کهگیلویه و بویراحمد با دست پر به استقبال سفر دوم رئیس‌جمهور می‌رود/همه نیازمندی‌های استان در حال جمع‌آوری است
  • ۳ هشدار معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود