مشروح اخبار


» واکنش امام جمعه گناوه به تیراندازی در مراسم تشیع جنازه...



حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی با اشاره به این که این حرکات ناشایست و دور از شان مردم ولایت مدار گناوه است گفت: اگردر حین تیراندازی به شهروندی آسیب...


امام جمعه گناوه گفت: تیراندازی درتشییع جنازه ها که دراین شهرستان رواج پیدا کرده، خلاف قانون است و باید جلوی این رسم غلط و خطرناک را گرفت.
به گزارش راک نیوز؛ حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: جای تاسف است که در برخی تشییع جنازه ها دیده می شود وابستگان خانواده میت اقدام به شلیک گلوله می کنند.

وی اضافه کرد: کسانی که اقدام به این حرکت نادرست می کنند به جای شلیک گلوله که هیچ سودی برای میت ندارد، باید با ذکر نام خدا، ائمه اطهار (ع) وقرائت فاتحه ثوابی به میت برسانند.

رکنی حسینی با اشاره به این که این حرکات ناشایست و دور از شان مردم ولایت مدار گناوه است گفت: اگر در حین تیراندازی به شهروندی آسیب رسد چه کسی پاسخگوی تبعات ناگوار آن خواهد بود.

وی اظهار کرد: باید متولیان امر بویِِژه نیروی انتظامی ابتدا با نصب بنر در چندین نقطه شهر ممنوع بودن تیراندازی در تشییع جنازه ها را به اطلاع عموم برساند وسپس با همکاری مردم متخلفان را شناسایی و به مراجع قانونی معرفی کند.

امام جمعه گناوه گفت: شورای تامین شهرستان باید وارد عمل شود وقانون برخورد با افرادی که اقدام به حمل سلاح و تیراندازی در چنین مراسمی می کنند، به تصویب برساند.

شهرستان گناوه با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد.



تاریخ انتشار : 3 آذر 1392, 14:57



» اخبار مرتبط:

  • مرگ مادر داماد در جشن عروسی باشلیک گلوله..
  • تیرانداری به کاندیدای حوزه انتخابی بوشهر، گناوه و دیلم
  • تیراندازی به خانم جوان از روستا تاشهر
  • دستگیری قاتل فراری پس از 10 ماه
  • آخرین خبرها از تیراندازی شب گذشته در دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟