مشروح اخبار


» وقتی دو میت بر زمین ماندند/قطع آب غسالخانه بهبهان!!!!!!!!!!!



وقوع این دست مشکلات ناراحتی زیادی ایجاد کرده و مراسم تشییع جنازه دو مرحوم را نیز مختل و خانواده‌های داغدار و عزادار آنها را شاکی و دلخور کرد.................

به گزارش راک نیوز از بهبهان: روز گذشته آب منطقه ذوالفقاری این شهرستان از صبح قطع شده و به دنبال آن آب غسالخانه قبرستان نیز قطع و منبع آب موجود نیز آبی در آن دیده نمی‌شد.

وقوع این دست مشکلات ناراحتی زیادی ایجاد کرده و مراسم تشییع جنازه دو مرحوم را نیز مختل و خانواده‌های داغدار و عزادار آنها را شاکی و دلخور کرد.

یکی از افراد داغدار حاضر در غسالخانه که از بی‌مسئولیتی مسئولان به شدت ناراحت بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: از صبح امروز و بدون اطلاع قبلی آب این منطقه قطع شده و ما نیز بدون اینکه از نبود آب در غسالخانه نیز اطلاعی داشته باشیم، میت خود را برای تشییع جنازه به اینجا آورده‌ایم.

وی افزود: هنگام ورود به غسالخانه تازه فهمیده‌ایم آبی در لوله‌ها نبوده و تنها منبع کوچک آن خالی است.

تصریح کرد: امروز منبع کوچک یک مترمکعبی غسالخانه نیز خالی بوده و آبی در آن نبود، این در حالی است که این حجم آب نیز دردی از دردها دوا نکرده و باز هم کم است، آیا به واقع خرید یک منبع حداقل پنج مترمکعبی و مجهز کردن غسالخانه یک شهر با‌ آن برای چنین مواقعی اعتبار فراوانی نیاز دارد که از عهده مسئولان برنمی‌آید؟

این شهروند در پایان بیان کرد: حال نیز برای انجام مراسم تشییع جنازه، بشکه‌های ۲۰ لیتری آب را در آن سوی شهر، پر از آب کرده و با وانت برای غسل میت خود به غسالخانه آورده‌ایم زیرا چاره‌ای جز این نداریم.
گفتنی است پس از تماس‌های مکرر با مسئولان آبفای بهبهان، یک تانکر آب به غسالخانه اعزام شد که به دلیل نداشتن پمپ آب، کارایی لازم به‌منظور انتقال آب به منبع غسالخانه را نداشت، به‌دنبال آن تانکر دومی به منطقه ارسال و منبع از آب سیراب شده و دو میت بر زمین مانده بهبهان نیز راه ابدی را پیش گرفتند.
انتهای پیام.منبع /فارس



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1391, 20:50



» اخبار مرتبط:

  • داستان عجیب مرگ در غسالخانه
  • زنده شدن نوزاد در غسالخانه
  • اشتباهی عجیب دربیمارستان جسدی که اشتباهی دفن شد!
  • خط لوله گاز بهبهان به شیراز ترکید
  • آغاز تغییرات سیاسی در بهبهان/بخشدار بخش مرکزی بهبهان معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟