مشروح اخبار


» آرامش بهاری بر بازار کهگیلویه و بویراحمد



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی تمهیدات در جهت آرامش بازار استان در آغاز سال جدید و ایام نوروز اندیشیده شده است این نوید را به مردم کهگیلویه و بویراحمد و مسافران نوروزی داد که شرایطی آرام بر بازار  استان حاکم خواهد بود


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی تمهیدات در جهت آرامش بازار استان در آغاز سال جدید و ایام نوروز اندیشیده شده است این نوید را به مردم کهگیلویه و بویراحمد و مسافران نوروزی داد که شرایطی آرام بر بازار  استان حاکم خواهد بود

به گزارش راک نیوز ازیاسوج ؛ داریوش دیودیده افزود: با حضور 50 بازرس، طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در دو بخش نظارت بر خدمات و کالا عملکرد بخش های مختلف را در خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی بازرسی و نظارت خواهند نمود.

وی با اشاره به نقش بسیار مؤثر نمایشگاههای بهاره در تعدیل قیمت ها و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم استان گفت: خوشبختانه امسال نمایشگاههای بهاره در سطح استان نمره قابل قبولی گرفتند و استقبال مطلوب از این نمایشگاهها گواه این امر است.

این مسئول با اشاره به آمادگی کامل صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کشیک های لازم برای تمامی صنوف خدمت رسان همچون نانوایی، تعمیرگاه و سایر واحدهای عرضه خدمات همشهریان و مسافرین نوروزی انجام و برنامه ریزی لازم به بهترین شکل ممکن انجام گرفته است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندی در زمینه کنترل بازار و قیمت ها در کهگیلویه و بویراحمد گشت های مشترک به طور مستمر تا 15 فروردین 94 انجام خواهد شد.

دیودیده گفت: گشت های مشترک به منظور تشدید و اثربخشی فعالیت های نظارتی و کنترل بازار، کاهش زمان رسیدگی به تخلفات صنفی، برخورد قانونی با متخلفان اقتصادی، نظارت کامل بر سیستم های تولید و توزیع کالا و شتاب بخشی در دستیابی به اهداف طرح های نظارتی تشکیل و با همراهی نمایندگان دستگاه های ذیربط برای کنترل دقیق و ایجاد آرامش پایدار در بازار کهگیلویه و بویراحمد با جدیت تداوم خواهد داشت.

وی اظهار داشت: طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در دو بخش نظارت بر خدمات و کالا عملکرد بخش های مختلف را در خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی بازرسی و نظارت با حضور 50 بازرس در سطح استان انجام خواهد پذیرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش نظارت بر خدمات مواردی همچون عملکرد  دفاتر فروش شرکتهای مسافرتی، حمل و نقل درون شهری، امکانات تفریحی و فرهنگی، واحدهای اقامتی و رستوران ها بررسی می شود  و در بخش نظارت بر کالا هم اقلامی همچون پوشاک، میوه، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی، اقلام پروتئینی، قند و شکر، روغن نباتی و... بطور ویژه نظارت می شوند.

دیودیده کنترل دقیق و برخورد جدی با متخلفان در زمینه کالاهای اساسی و پرمصرف ایام پایانی سال از جمله مرغ و میوه که تحت نظارت کمیسیون تنظیم بازار استان در حال توزیع است از مهمترین برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد و ادارات شهرستانی این نهاد در ایام نوروز دانست.

وی گرانفروشی، کم فروشی و رعایت نکردن مسایل بهداشتی از عمده ترین تخلفات عرضه کنندگان کالا و خدمات دانست که در صورت برخورد با چنین مواردی پرونده تخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می شوند.

دیودیده از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در بازار استان مراتب را به سامانه ارتباطی 124 که به صورت شبانه روزی پاسخگو خواهد بود اعلام کنند

رئیس  صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدیدهای نامحسوس از شهرستانهای استان را از دیگر برنامه های کاری خود در ایام نوروز دانست و افزود: جهت نظارت بر حسن انجام کار و به حداقل رساندن کم و کاستی ها برنامه ریزی لازم جهت انجام بازدیدهای دوره ای از تمامی شهرستانهای استان انجام پذیرفته است که شخصاً در این بازدیدها حضور خواهم داشت.



تاریخ انتشار : 28 اسفند 1393, 19:53



» اخبار مرتبط:

  • طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد
  • کشف 200 تن کالای عرضه خارج از شبکه درکهگیلویه وبویراحمد
  • هوشمندسازی بازرسی ها از بازار کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف 5570 تخلف در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد
  • 100 بازرس نامحسوس بازار کهگیلویه را کنترل می‌کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟