مشروح اخبار


» بارگاه امامزاده سیدمحمود(ع) درکهگیلویه بیشترین گردشگر را در ایام نوروز جذب کرد



سیدرضا غلامی  در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طبیعت زیبای چاروسا در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیبا است و یکی از زیباترین بخش‌های استان است که هر ساله در ایام نوروز میزبان گردشگرانی بسیاری از سراسر کشور است.

 

به گزارش....


سیدرضا غلامی  در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طبیعت زیبای چاروسا در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیبا است و یکی از زیباترین بخش‌های استان است که هر ساله در ایام نوروز میزبان گردشگرانی بسیاری از سراسر کشور است.

 

به گزارش (حسن آرمند)خبرنگار راک نیوز از چاروسا ؛ رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: طبیعت بکر و زیبای این منطقه وجود آبشارها و رودخانه‌های فراوان با وجود دشت‌ها و کوه‌های سرشار از درختان و گل‌های وحشی چشم هر رهگذر را به سوی این منطقه جذب می‌کند.

 

وی با بیان اینکه چاروسا با دارا بودن قله‌های تاریخی، آبشاران زیبا، چشمه‌ساران خروشان، روستاهای سرسبز و مکان‌های تاریخی و بقعه‌های متبرکه توانست منطقه‌ای چهارفصل را در استان به‌وجود آورد، تاکید کرد: قلعه تاریخی قلعه‌رئیسی، تنگه الگن، آبشار چم لپو، روستای پلکانی شوتاور، باغات المور و روستای ادرج از دیگر نقاط گردشگری واقع در بخش چاروسا هستند.

 

غلامی خاطرنشان کرد: قلعه‌ تاریخی قلعه‌رئیسی یکی از بزرگترین قلعه‌های به جامانده دوره قاجاریه در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال 1377 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است این بنا، قلعه‌ای تدافعی و حکومتی بوده که در‌ دوره پهلوی بخش‌های دیگری به ساختمان آن اضافه شد.

 

رئیس شورای اداری چاروسا با بیان اینکه در ایام نوروز بارگاه امامزاده سیدمحمود(ع) بیشترین گردشگر را به خود جذب کرد، اذعان داشت: تقارن نوروز با ایام فاطمیه بسیاری از مسافران را به سمت اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سوق داده؛ تا جایی که بارگاه امامزاده سید محمد(ع) تاکنون نسبت به سیار مناطق گردشگری بیشترین میزان مسافران نوروزی را داشته است.

 

وی یادآور شد: بیش از 300 هزار نفر در این ایام از مناطق گردشگری چاروسا بازدید کردند



تاریخ انتشار : 18 فروردین 1394, 10:02



» اخبار مرتبط:

  • هفتمین آبشار کشور مورد بی‌توجهی مسئولان گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد
  • چاروسا بهشت گمشده کهگیلویه وبویراحمد +تصاویر
  • ترافیک 3 ساعته در ورودی قلعه‌رئیسی به سمت امامزاده سید محمود (ع)!
  • بخشدارچاروسا: مدیرکل ورزش، مشکل ورزشگاه قلعه رئیسی را حل کند
  • آتشی که مزرعه گندم کشاورز قلعه‌رئیسی را خاکستر کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟