مشروح اخبار


» بهمئی سرزمین مردان پر افتخار/بهترین دبیر تاریخ کشور از بهمئی معرفی شد



حصار ابراز داشت: این همکاری فرهنگی پس از رقابت با دبیران 32 استان کشور در مرحله کشوری که در استان کرمان از 27 تا 29 تیرماه برگزار شد، توانست با نظر هیئت داوران حائز رتبه اول کشور شد....

 راک نیوز :سید ابراهیم حصار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار داشت: آریوبرزن حبیبی‌اصل سرگروه و دبیر درس تاریخ دبیرستان‌های شهرستان بهمئی پس از کسب مقام اول جشنواره الگوهای برتر تدریس در مرحله شهرستانی و استانی به مرحله کشوری راه یافت.

حصار ابراز داشت: این همکاری فرهنگی پس از رقابت با دبیران 32 استان کشور در مرحله کشوری که در استان کرمان از 27 تا 29 تیرماه برگزار شد، توانست با نظر هیئت داوران حائز رتبه اول کشور شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی تصریح کرد: آقای حبیبی‌اصل دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته تاریخ بوده که سرگروه و دبیر درس تاریخ دبیرستان‌های بهمئی و استاد دانشگاه پیام‌نور لیکک است

حصار کسب این مقام را توسط جوان فرهنگی شهرستان بهمئی به فرهنگیان و دانش‌آموزان استان و این شهرستان تبریک گفت و اظهار کرد: منتظر روزی هستیم که جوانان به خصوص فرهنگیان بهمئی بتوانند پله‌های ترقی را در سطوح مختلف کشوری یکی پس از دیگری فتح کنند.



تاریخ انتشار : 2 مرداد 1391, 14:41



» اخبار مرتبط:

  • طرح دانش آموزان بهمئی به مرحله کشوری راه یافت
  • رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان بهمئی معرفی شد
  • دانش آموزی از بهمئی رتبه اول درس رایانه مسابقات استانی راكسب كرد
  • تیم فوتسال دانش آموزی بهمئی مقام اول استان را کسب کرد
  • جوانی از بهمئی جوان برتر کشورشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟