مشروح اخبار


» مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد یکساله مرکز بهداشت و درمان گچساران پرداخت



ستار اسدپور گفت: 110 ميليارد ريال اعتبار در يك ساله گذشته براي تقويت زيرساخت هاي درماني اين شهرستان هزينه شده است.

اسدپور در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان افزود: خريد و نصب يك دستگاه ام آر آي پيشرفته، تعمير ساختمان اين مركز،احداث ساختمان شماره 2 جامع شهري، اورژانس جاده اي دژسليمان و يك دستگاه آمبولانس، تكميل مركز جامع شهري شماره يك،ساخت خانه بهداشت


مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد یکساله مرکز بهداشت و درمان گچساران پرداخت

ستار اسدپور گفت: 110 ميليارد ريال اعتبار در يك ساله گذشته براي تقويت زيرساخت هاي درماني اين شهرستان هزينه شده است.

اسدپور در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان افزود: خريد و نصب يك دستگاه ام آر آي پيشرفته، تعمير ساختمان اين مركز،احداث ساختمان شماره 2 جامع شهري، اورژانس جاده اي دژسليمان و يك دستگاه آمبولانس، تكميل مركز جامع شهري شماره يك،ساخت خانه بهداشت در روستاهاي هفت چشمه و بن پير، افتتاح 6 پایگاه جدید بهداشتی و درمانی در مناطق حاشیه شهر از جمله محله سادات، شهرک گلستان، شهرک فرهنگیان، شهرک خلیج فارس، سه‌راهی، رزمندگان«کوی شهید محلاتی» را از مهترين طرح هاي اجرا شده در يك ساله گذشته تاكنون نام برد.

وي ساخت مجتمع عالي آموزش سلامت در دو طبقه،با 600 متر زيربنا،خريد يك دستگاه ماموگرافي براي تشخيص سرطان سينه، باشگاه مثبت براي تشخيص بيماري ايدز ،خريد تجهيزات مراكز جامع شهري، تعمير مراكز جامع شهري، همکاری خیر در ساخت مركز ( زنده ياد شكيبايي فتح)شماره 2 شهري و راه اندازي مركز خير ساز زنده ياد توفيقي را از ديگر خدمات بهداشت و درمان گچساران براي ارتقاي شاخص هاي سلامت بوده است.

مدير شبكه بهداشت و درمان گچساران تصريح كرد: تكميل طرح های درماني بزرگ در حال اجراي بيمارستان 96 تختخوابي نفت، بيمارستان 100 تختي كوي كاركنان، كلينيك تخصصي در اين شهرستان بيش از 14 هزار متر به فضاي درماني اين شهرستان خواهد افزود.

وی با اشاره به لزوم احداث بیمارستان سوختگی با توجه به نبود این بخش در گچساران گفت: در راستای ایجاد خدمات جدید بهداشتی و درمانی و جلوگیری از افزایش برخی هزینه‌ها و اتفاقات میان جاده‌ای برای اعزام بیماران سوختگی به شهرهای بوشهر و فارس احداث بیمارستان بزرگ بخش سوختگی در دست اقدام است.

اسدپور تصریح کرد: کلنگ‌زنی این پروژه طی سال گذشته انجام شده و در حال حاضر مراحل اسکلت‌بندی این طرح بزرگ در حال انجام است.

وی عنوان کرد: این بیمارستان بزرگ سوختگی با زیربنایی افزون بر 2 هزار و 200 مترمربع و اعتباری افزون بر 8 میلیارد ریال در حال ساخت و تکمیل است و طی 2 سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدير شبكه بهداشت و درمان گچساران راه اندازي مجتمع آموزشي عالی سلامت با پذيرش 20 دانشجو(در رشته دهان و دندان)، نصب و راه اندازي تلويزيون در مرکز شهر براي تبلیغ پيام هاي بهداشتي با همکاری شهرداری گچساران، اجراي بيمارستان صحرايي به مدت يك هفته در منطقه محروم باباكلان با ويزيت و خدمات درماني دندان پزشكي به دوهزار و 500 نفر،برگزاري 40 كارگاه آموزشي براي براي ارتقاي مهارت هاي علمي كاركنان و پيگيري براي نوبت دهي تلفني و اينترنتي در مراكز دولتی از ديگر خدمات شبكه بهداشت به مردم گچساران در يك سال گذشته تاكنون بوده است.

اسدپور در خصوص مهم ترین فعالیت ها در بخش جذب نیروی انسانی نیز گفت : در سال گذشته جذب 128پرستار و تيم درماني براي بكارگيري در بيمارستان در حال ساخت نفت نیز صورت گرفته است.

اسدپور در پایان راه اندازی مرکز کاهش آسیب اعتیادDICجهت بانوان برای اولین بار در سطح جنوب کشور در گچساران و پیگیری و تصویب ایجاد مرکز پناهگاه برای افراد معتاد و کارتن خواب در گچساران برای اولین بار در سطح استان را از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد.مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد یکساله مرکز بهداشت و درمان گچساران پرداخت
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد یکساله مرکز بهداشت و درمان گچساران پرداخت



تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1395, 19:59



» اخبار مرتبط:

  • رئیس مرکز بهداشت گچساران معرفی شد
  • افتتاح 5 پروژه بهداشتی درمانی در هفته سلامت در گچساران
  • بيمارستان 96 تختي صنعت نفت گچساران امسال بهره برداري نخواهد شد.
  • 128نفر جذب بیمارستان جدید دوگنبدان خواهد شد
  • ویزیت بیش از 6 هزار بیمار نوروزی در اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود