مشروح اخبار


» از سر گیری پرواز های شیراز -استانبول از ساعتی دیگر+جزئیات بیشتر



مقام های فرودگاه استانبول اعلام کردند که پس از ساعت 5 بامداد به مسافران پروازهای خروجی این فرودگاه اجازه ورود به پایانه ها داده شد.

این مسئول با بیان اینکه تعداد مسافران این پرواز 141 نفر میباشند ،ساعت انجام پرواز ار مبدا شیرازرا ساعت...


فرودگاه آتاتورک استانبول که به دلیل حمله های تروریستی برای چند ساعت تعطیل شده بود، ساعاتی پیش فعالیت هایش را از سر گرفت.

به گزارش راک نیوز از شیراز ، مسئول ایستگاه هواپیمایی ترکیش در فرودگاه شهید دستغیب شیراز از انجام پرواز شیراز استانبول دراین فرودگاه خبر داد.

نگار اسدی درگفتگوی تلفنی با خبرنگار راک نیوز گفت : پرواز 885 ترکیش ازمبدا شیراز که بامداد امروز بعلت حمله های تروریستی درفرودگاه مقصد لغو شده بود تا ساعتی دیگر به مقصد استانبول پرواز خواهد نمود.

وی درادامه افزود: فرودگاه آتاتورک استانبول که به دلیل حمله های تروریستی برای چند ساعت تعطیل شده بود، ساعاتی پیش فعالیت هایش را از سر گرفت.

اسدی خاطرنشان کرد: مقام های فرودگاه استانبول اعلام کردند که پس از ساعت 5 بامداد به مسافران پروازهای خروجی این فرودگاه اجازه ورود به پایانه ها داده شد.

این مسئول با بیان اینکه تعداد مسافران این پرواز 141 نفر میباشند ،ساعت انجام پرواز ار مبدا شیرازرا ساعت 13:10 امروز چهارشنبه برشمرد.

به گزارش راک نیوز ،درحال حاضرتنها از طریق هواپیمایی ترکیش بصورت روزانه از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد استانبول جابجایی مسافر صورت می پذیرد.

گفتنی است درپی حمله های تروریستی حدود 36 نفر کشته و 150 نفر زخمی شدند.

براساس تازه ترین خبرها ،درمیان جان باختگان و مصدومان حادثه شب گذشته 4 نفر از هموطنان ایرانی وجود دارد که یک نفر کشته شده و 3نفر نیز مجروح شدند.

 



تاریخ انتشار : 9 تیر 1395, 12:25



» اخبار مرتبط:

  • فوری / 28 کشته و 60 زخمی در انفجار و تیراندازی در فرودگاه استانبول / تعطیلی پروازهای فرودگاه / لغو پرواز شیراز- استانبول(+عکس وفیلم)
  • تاخیر15 ساعته !/مه بامدادی پروازهای فرودگاه شیراز را زمین گیرکرد+عکس
  • تاخير 5 ساعته پرواز شيراز – تهران /مسافران سرگردان
  • پرواز تهران -یاسوج در شیراز نشست+پیشنهاد عجیب خلبان پرواز !
  • تاخیرچندساعته درپروازهای خارجی فرودگاه شیراز!+فهرست پروازهای تاخیری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟