مشروح اخبار


» گراميداشت روز درختكاري در شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران/كمربند فضاي سبز شركت نفت و گاز گچساران به بیش از 41 هكتار رسید.



همزمان با روز درختكاري شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران با كاشت 38 نهال اين روز را گرامي داشت.


گراميداشت روز درختكاري در شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران/كمربند فضاي سبز شركت نفت و گاز گچساران به بیش از 41 هكتار رسید.

همزمان با روز درختكاري شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران با كاشت 38 نهال اين روز را گرامي داشت.

به گزارش روابط عمومي نفت و گاز گچساران ، هوشنگ صيدالي در اين آيين اظهار كرد: اين شركت به عنوان دومين توليد كننده نفت در جنوب همواره توسعه فضاي سبز را از اولويت‌هاي اصلي خود مي داند.

وي ادامه داد: شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران در سال‌هاي گذشته اقدامات تأثيرگذاري را در زمينه كاهش آلاينده‌هاي زيستي و توسعه فضاي سبز انجام داده است.

صيدالي تصريح كرد: توسعه كمربند فضاي سبز ، افزايش سرانه فضاي سبز در داخل و تأسيسات ، پوشش‌هاي گودال‌ها ، استفاده از MOS و MOT و پروژه جمع آوري گازها از پروژه هاي اين شركت در راستاي حفاظت از محيط زيست بوده است.

مديرعامل نفت و گاز گچساران با تشريح پروژه‌هاي تعريف شده در صنعت نفت در حفاظت از محيط زيست عنوان كرد: صيانت از نفت در كنار حفاظت از محيط زيست پيرامون تأسيسات اولويت اصلي اين شركت است.

كمربند فضاي سبز شركت نفت و گاز گچساران به بیش از 41 هكتار رسید.

سرپرست خدمات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران گفت: در حال حاضر كمربند فضاي سبز این شركت به ميزان 41/7هكتار مي باشد.

در ادامه اين مراسم علي كردلو سرپرست خدمات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران با ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در سطح شركت و تأسيسات بيرون اظهار كرد: در حال حاضر سطح فضاي سبز در سطح ستاد و واحدهاي عملياتي اين شركت به 116هكتار رسيده است.

كردلو ادامه داد : در حال حاضر كمربند فضاي سبز اين شركت به ميزان 41/7هكتار مي باشد.

وي عنوان كرد : 26هزار اصله درخت در تأسيسات و فضاي داخلي شركت تحت مديريت نفت و گاز گچساران است.

سرپرست خدمات نفت گچساران بيان كرد: در حال حاضر تعداد يازده پارك تحت مديريت شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران در سطح ستادي و پيراموني منازل صنعت نفت توسط فضاي سبز شركت مديريت مي‌شود.

وي خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه توسعه فضاي سبز موجب زيبايي هاي بصري منطقه نيز مي شود در سال گذشته ده هزار متر مربع به فضاي سبز اين شركت افزوده شده است .

براساس اين گزارش، در پايان تعداد 38 نهال به مناسبت سي وهشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در روز درختكاري در مجموعه آزادي نفت گچساران كاشته شد.

گراميداشت روز درختكاري در شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران/كمربند فضاي سبز شركت نفت و گاز گچساران به بیش از  41 هكتار رسید.
گراميداشت روز درختكاري در شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران/كمربند فضاي سبز شركت نفت و گاز گچساران به بیش از  41 هكتار رسید.



تاریخ انتشار : 17 اسفند 1395, 15:09



» اخبار مرتبط:

  • غرس 31 اصله نهال به ياد 31 شهيد صنعت نفت و گاز گچساران
  • برگزاري بيش از 46 هزار نفر ساعت آموزش HSE در شركت نفت و گاز گچساران
  • اجراي ساليانه بيش از 100 هزار نفر ساعت آموزش در شركت نفت گچساران
  • سقلاتون(گچساران) بام صنعت ايران
  • "مانور بزرگ مهار آتش در فرودگاه نفت و گاز گچساران برگزار شد"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود