مشروح اخبار


» آغاز به کار نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در گچساران/تخفیف 20تا30درصدی



در آستانه نوروز 97 ، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بهار با حضور تولید کنندگان مختلف پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، فرش، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، شیرینی و شکلات در محل سالن فرمانداری این شهر واقع در جنب ترمینال گشایش یافت.


آغاز به کار نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در گچساران/تخفیف 20تا30درصدی

در آستانه نوروز 97 ، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بهار با حضور تولید کنندگان مختلف پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، فرش، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، شیرینی و شکلات در محل سالن فرمانداری این شهر واقع در جنب ترمینال گشایش یافت.

رییس اتاق اصناف شهرستان گچساران در گفتگو با راک نیوز گفت: نمایشگاه بهاره گچساران در سه سالن با بیش از ۲۵۰ غرفه و مشارکت تولیدکنندگان، صنوف تولیدی و خدماتی، مایحتاج عمومی مردم را در ایام پایانی سال  عرضه می کنند.

سیدناصر حسینی ابراز داشت: عمده محصولات عرضه شده در این نمایشگاه را مواد غذایی، انواع شوینده ها و مواد پروتئینی انواع پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش تشکیل می دهند.

وی افزود: باحذف واسطه های غیرضروری، همه کالاها و اجناس عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 20 تا 30 درصدی به شهروندان عرضه می شود.

حسینی با بیان اینکه تیم نظارتی اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت در اکیپ های دو نفره  به صورت ثابت و سیار در این نمایشگاه مستقر هستند تا بازدیدکنندگان در صورت بروز هر گونه مشکلی  در هنگام خرید اعم از گرانفروشی، کم فروشی، کیفیت اجناس عرضه شده  و ... به آنها مراجعه کنند.

وی مبنای برگزاری این نمایشگاه را کیفیت مطلوب و قیمت مناسب اعلام کرد و افزود :  کارشناسان اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان این نمایشگاه نظارت دارند.

حسینی خاطر نشان کرد: تنظیم و تثبیت  قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف در ایام پایانی سال، دسترسی آسان مردم به کالاهای  مورد نیاز، جلوگیری از افزایش قیمت ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال از اهدف اصلی برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای  بهاره است.

رییس اتاق اصناف گچساران ادامه داد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت در روزهای پایانی سال و تامین کالاهای مورد نیاز مردم اندیشیده شده که برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز در همین راستا است .

حسینی در خصوص حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز گفت: تیم های بازرسی در این نمایشگاه و سطح شهرستان گچساران کم فروشی،گرانفروشی و فروش کالای غیر استاندارد را رصد کرده و با متخلفان برابر با قانون از طریق تعزیرات حکومتی برخورد خواهند کرد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در گچساران از ساعت 9 الی 22 و تا بیست و ششم اسفندماه آماده خدمات دهی به مردم است.

گفتنی است تلاش های بسیاری صورت گرفته تا این نمایشگاه تفاوتهایی محتوایی و کیفی هم از نظر تنوع و تخفیف اجناس و طراحی غرفه های برای اولین بار در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا نسبت به دوره های قبل داشته باشد.



تاریخ انتشار : 17 اسفند 1396, 05:13



» اخبار مرتبط:

  • موعد برپایی نمایشگاه عرضه محصولات و کالای اساسی در دهدشت
  • راه اندازی نمایشگاه دایمی فروش جامع محصولات در گچساران
  • عرضه کالاهای اساسی با تخفیف 25 درصد
  • طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان در گچساران آغاز شد
  • پسته 30 هزار تومانی شعاری خیالی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟