مشروح اخبار


» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش اثرات تنش آبی در شش شهر استان کهگیلویه و بویراحمد



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ازاتخاذ تدابیر لازم برای کاهش اثرات تنش آبی در شش شهر استان خبر داد.

به گزارش راک نیوز ، علی لدنی‌نژاد در بازدید  از تاسیسات آب شرب شهر دوگنبدان با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان تلاش خود را برای مدیریت تولید آب به کار خواهد بست اظهار کرد:  علاوه بر مدیریت تولید در بحث مدیریت مصرف نیز برنامه‌ریزی لازم در خصوص کاهش هدر رفت آب بکار خواهیم گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌ها و عملیات های مختلف برای  مدیریت هرچه بهتر  شبکه توزیع آب در شهرهای استان خبر داد  و گفت: به همین منظور برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است.‌

لدنی‌نژاد از   مدیریت شبکه شامل حوداث، جمع آوری انشعابات غیرمجاز، زون‌بندی و متعادل سازی فشار در شهرهای دارای تنش آبی به عنوان  به عنوان بخشی از فعالیت های صورت گرفته به منظور مدیریت شبکه خبر داد.

وی تصریح کرد: به همین منظور علاوه بر به روز رسانی شیرهای فشارشکن، فعالیت‌های فرهنگی در خصوص مصرف بهینه آب در قالب طرح همیار آب، ارائه سخنرانی در محافل عمومی و نمازهای جمعه، ارتباط با رسانه‌های جمعی صورت گرفته است.



تاریخ انتشار : 23 فروردین 1397, 08:45



» اخبار مرتبط:

  • جریمه سنگین مشترکان نصب کننده غیرمجاز فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد
  • از ابتدای سال جاری تاکنون انجام گرفت انجام عملیات نشت‌یابی در 50 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهرهای استان
  • جمع آوری 6600تخلف انشعاب آب و فاضلاب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد طی امسال
  • الگوی مصرف آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نیازمند اصلاح است
  • اختصاص بیش از 118 میلیارد ریال برای رفع تنش آبی و اصلاح شبکه کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟