مشروح اخبار


» بازرسی و نظارت از ۳۴ پروژه اقتصاد مقاومتی



رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازدیدهای نظارتی و ارزیابی انجام شده از ۲۶ پروژه اقتصاد مقاومتی بیانگر غیر فعال بودن ۱۵ پروژه است.

به گزارش راک نیوز، حسن نوروزی ظهر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، افزود: با بازرسی و نظارت از ۳۴ پروژه اقتصاد مقاومتی، ۲۶ پروژه قابل ارزیابی و نظارت بر عملکرد وجود داشت که ۱۵ پروژه از مجموع ۲۶ پروژه غیر فعال بوده است.

نوروزی با بیان اینکه از ۱۵ پروژه غیر فعال ۱۱ ‌پروژه کاملا غیر فعال و ۴ پروژه نیمه تعطیل بوده است، اظهار کرد: همچنین از مجموع ۲۶ پروژه ۱۱ پروژه فعال بوده است.

نوروزی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید برش استانی پروژه های ملی اقتصاد مقاومتی خود را ارائه دهند، اظهار کرد: مکاتبات لازم توسط این حوزه انجام و در جلسه بعد گزارش کاملی در این راستا ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان به پروژه پل چهارم بشار و همچنین مسیر اتصال این پل به جاده سروک اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس این نشست مصوب شد که با رفع معارض محلی توسط شهرداری یاسوج در پروژه اتصال پل چهارم بشار به منطقه سروک، این پروژه ظرف ۱۵ روز آینده در مرحله خاکبرداری و شروع عملیات قرار بگیرد.

وی افزود: حرکت بر اساس برنامه زمان بندی در راستای اجرای پروژه ضروری است.



تاریخ انتشار : 16 دی 1397, 12:30



» اخبار مرتبط:

  • پروژه اتصال پل چهارم بشار به منطقه سروک کلنگ زنی شد
  • یک پروژه مهم دیگر در شهر یاسوج کلنگ زنی می شود/ (زمان و مکان)
  • 63 پروژه عمرانی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • لزوم انتخاب پیمانکاران توانمند/نظارت بر اجرای پروژه های عمرانی در استان تشدید می شود
  • مجتمع فرهنگی گچساران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟