مشروح اخبار


» دیدار نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با وزیر کار



حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی، چرام و لنده با دکتر شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش راک نیوز، شامگاه امشب حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی دیدار کرد.

در این دیدار سید محمد موحد با تاکید بر گستردگی جمعیتی شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: متاسفانه شرایط اشتغال برای جوانان در این منطقه و حوزه انتخابیه با توجه به افزایش آمار جوانان تحصیلکرده و فنی مساعد نیست.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تاکید بر ظرفیتهای هلدینگ های زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خواستار استفاده از پتانسیل شرکتهای سرمایه گذاری و کمک به بحث اشغال زایی و همچنین حمایت از طرح های کارآفرینی در شهرستان های حوزه انتخابیه شد.
موحد تصریح کرد: در بعضی از شرایط بانک ها برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ، پروسه های زمانبری را تعریف می کنند و خواستار دستور وزیر برای تسهیل در پرداخت تسهیلات بانک های منتسب به آن وزارتخانه و صندوق کارآفرینی امید شد که با استقبال و دستورات لازم وزیر همراه بود.
شریعتمداری نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از پیگیری‌ها سید محمد موحد در اولین روزهای نمایندگی خود گفت: تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی در شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده خواهیم کرد.

دیدار نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با وزیر کار

 



تاریخ انتشار : 21 خرداد 1399, 21:31



» اخبار مرتبط:

  • دیدار نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با وزیر نفت+عکس
  • حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد با معاون وزیر بهداشت دیدار و گفتگوکرد+عکس
  • موحد در دیدار با وزیر ارتباطات؛ تاکید منتخب مردم کهگیلویه بزرگ بر تقویت زیرساخت های ارتباطاتی
  • منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با معاون وزیر بهداشت دیدار کرد
  • نتیجه انتخابات در کهگیلویه بزرگ مشخص شد + اسامی و میزان آرا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟