مشروح اخبار


» نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ، نماینده ای در تراز انقلاب/دکتر بابائی؛ مدرس حوزه و دانشگاه



تمام دانشمندان و پژوهشگران انگشت صحت بر این نهاده اند که توسعه همراه با امید و جزء لاینفک آن است.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

دکتر بابایی مدرس دانشگاه :

تمام دانشمندان و پژوهشگران انگشت صحت بر این نهاده اند که توسعه همراه با امید و جزء لاینفک آن است.


هنگامیکه امید به عنوان اساس و پایه جامعه شکل گرفت -که کاری بس شگرف و سخت است - در پی آن مسیر سنگلاخی توسعه هموار می گردد.


امروز با این همه نابسامانی اقتصادی و سوء مدیریت ها، می بینیم که حاج سید محمد موحد در این شرایط کرونایی با روحیه ای خستگی ناپذیر ساعتها در میان مردم حاضر می شود؛ پای درد دل آنها می نشیند؛ زنگار غم از چهره مردم کهگیلویه بزرگ می زداید و امید رخت بربسته را دیگر بار درمیان جوانان این مرز و بوم زنده می کند.



براستی اینچنین کاری از هیچکس دیگری ساخته نیست و به عبارت بهتر هیچکس پیدا نمی شود که تا این اندازه حوصله و شکیبایی به خرج دهد.


لذا می بینیم که با توکل بر خدا و استمداد از اهل بیت، نماینده دلسوز مردم با تزریق امید، رفته رفته چرخ توسعه شهرستانهای کهگیلویه را به حرکت درآورده است، لذا اگر صحبت از بازگشت عزت با روی کار آمدن حاج موحد بر سر زبانها افتاده، به گزافه نیست و مردم با تمام تار و پود دارند آن را لمس می کنند هر چند که چنین چیزی، تنگ نظران را بر نمی تابد.




به یقین، این حرکتهای انقلابی است که سلسله جنبان خیر و صلاح شده و مردم امروزه نسبت به هر زمان دیگری بدان نیاز مبرم دارند.



رودکی در این باره می سراید: 
گر بر سر نفس خود امیری مردی// بر کور و کر ار نکته نگیری مردی// مردی نبود فتاده را پای زدن،، گر دست فتاده ای بگیری مردی.  



مردم در این وانفسای اقتصادی، دوست دارند نماینده را در میان خود ببینند و مشکلات خود را فریاد بزنند.


موحد نیز با درک چنین شرایطی، با روحیه انقلابی گری ، زندگی خود را وقف خدمت بی منت نموده و همه و همه، چه مخالف و چه موافق، مشکلات خود را مطرح می کنند و به نوعی آرام می شوند.


قطعا بخش زیادی از مشکلات مردمی در دل این دیدارهای چهره به چهره حل می شود گرچه در بعضی موارد و بصورت قلیل عده ای خود را به آب و آتش زده تا چنین جنبش های زیبایی شکل نگیرد که البته این دیدارها در کنار پیگیری کارهای زیربنایی و عام المنفعه در این ده ماه اخیر از سوی حاج موحد، نه فرصتی برای شخص ایشان که غنیمتی گرانبهاست برای خدمت به کشور و به شکل خاص، زدودن زنگار محرومیت که بر تارک کهگیلویه بزرگ سایه انداخته است.



بدین روی، می توان گفت: ایام محبوبیت حاج موحد در کنار مقبولیت و مشروعیت، سه ضلع مثلثی هستند که ریشه در خدمت بی منت دارد و او را در تاریخ کهگیلویه کم نظیر و حتی بی نظیر جلوه داده است. 



لذا بر خود لازم و فرض می دانیم همانطوریکه در قرآن کریم، از غیرِ خداوند متعال نیز تشکر به عمل آمده، از نماینده ی دلسوز و مردمی و انقلابیِ به تمامِ معنای کلمه، تشکر صمیمانه داشته باشیم.



تاریخ انتشار : 12 بهمن 1399, 02:26



» اخبار مرتبط:

  • موحد می‌آید تا عزت از دست رفته کهگیلویه بزرگ را احیا کند و به جایگاه اصلی برساند
  • واکنش کارگردان هم استانی نسبت به ویدیوی اخیر عدل هاشمی پور
  • موحد و ریل گذاری توسعه کهگیلویه بزرگ
  • آیا بازگشت موحد بازگشت عزت به کهگیلویه بزرگ می باشد؟؟
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی؛ با مردم و برای مردم/سید چمران موسوی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟