مشروح اخبار


» وصول ۴۰ میلیاردی مطالبات از بدهکاران بانکی در کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد از وصول ۴۰ میلیارد تومانی مطالبات بانک‌ها از بدهکاران خبر داد.

به گزارش راک نیوز؛زمان خوب در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات ثبت اسناد و املاک استان در پنج ماه سال جاری گفت: طی این مدت ۱۰هزار و ۲۹۸ جلد سند مالکیت برای اراضی شخصی و حقوقی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته است.


مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در پنج ماهه سالجاری، تعداد ۵ هزار و ۷۴۷ استعلام از طریق سامانه الکترونیک پاسخ داده شده است که معادل ۹۹.۳۷ درصد از کل استعلام های الکترونیکی، در کمتر از دو روز پاسخ داده شده است.



خوب ادامه داد: طی این مدت ۴ هزار و ۷۵۲ خلاصه معامله الکترونیکی ثبت شده است که ۹۸.۷۸ درصد از این خلاصه معاملات در کمتر از دو روز به ثبت رسیده است.



وصول 40 میلیارد تومان مطالبات بانکها از بدهکاران بانکی



مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میزان وصول مطالبات بانک‌ها از بدهکاران بانکی از طریق اجرای ثبت در پنج ماهه امسال نیز رقمی معادل ۴۰۷ میلیارد و ۴۸۳ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۳۴۰ ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.



ثبت ۳ هزار و ۳۱۷ واقعه ازدواج در استان



مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه وبویراحمد گفت: طبق گزارش استخراج شده از سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق ، در پنج ماهه سالجاری ، تعداد ۳ هزار و ۳۱۷ واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش داشته است.



ثبت ۶۴۷ واقعه طلاق در دفاتر رسمی طلاق



خوب تصریح کرد: در پنج ماهه سالجاری همچنین تعداد ۶۴۷ واقعه طلاق در سطح استان در دفاتر رسمی طلاق به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 2درصدی را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه باید در راستای کاهش طلاق در جامعه گام برداشته شوداظهار داشت: زوجین باید نسبت به حقوق یکدیگر و رعایت آن آشنایی کامل داشته باشند که این مهم سبب جلوگیری از بسیاری از مشکلات بین افراد می‌شود.
انتهای پیام/۸۲۰۲۴



تاریخ انتشار : 18 شهریور 1400, 14:55



» اخبار مرتبط:

  • کاهش 12.6 درصدی طلاق در شهرستان کهگیلویه
  • مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه و بویراحمد؛ کاهش ۱۱ درصدی ازدواج و ۶ درصدی طلاق در استان
  • کمبود دفاتر ازدواج و طلاق در شهرستان گچساران و باشت
  • طلاق در کهگیلویه و بویراحمد 6 درصد کاهش یافت
  • بیش از شش هزار فقره انواع سند در دفاتر اسناد رسمی گچساران و باشت تنظیم شد/ فعالیت16دفتر اسناد رسمی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟