مشروح اخبار


» یک خبر جدید از فرمانداری شهرستان کهگیلویه



سرپرست فرمانداری کهگیلویه ضمن تاکید بر ضرورت رصد و پایش مستمر بازار و نظارت بر قیمت‌ها گفت: کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان با هدف نظارت بر تامین به موقع و توزیع مطلوب کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم تلاش دارد تا از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی جلوگیری کند.
 

به گزارش راک نیوز،نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار کهگیلویه با هدف اتخاذ تدابیر و هماهنگی لازم بین ادارات شهرستان در خصوص نحوه نظارت و بازرسی کارآمد و موثر بر عرضه کالا و خدمات به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور روسای جهاد کشاورزی، صمت،اتاق اصناف، بازرگانی و کارشناسان مربوطه حوزه فرمانداری تشکیل و از تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف و بازار در سطح شهرستان خبر داد.

 
سرپرست فرمانداری کهگیلویه ضمن تاکید بر ضرورت رصد و پایش مستمر بازار و نظارت بر قیمت‌ها گفت: کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان با هدف نظارت بر تامین به موقع و توزیع مطلوب کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم تلاش دارد تا از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی جلوگیری کند.
 
عبدالعزیز موسوی افزود: جلسات این کمیته به صورت مستمر و با حضور نمایندگان تام الاختیار و ثابت دستگاه‌های عضو تشکیل تا وضعیت بازار و میزان عرضه و توزیع، پایش و از افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری شود. 
 
وی در این جلسه تاکید کرد: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها ، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات باید در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام گیرد.
 
موسوی بیان کرد: استمرار فعالیت گشت ها با هدف حضور محسوس و غیر محسوس بر بازار و برخورد با متخلفان تأکید می گردد و اعضاء ستاد تنظیم بازار باید هدف مشترک در بحث مبارزه با افراد متخلف و گرانفروش را همچنان در دستور کار خود قرار دهند.
 
وی اظهار کرد: اتاق اصناف در خصوص عدم افزایش قیمت سایر کالاها غیر از کالای تنظیم بازار بازرسی‌های میدانی را همچنان انجام دهند و جهاد کشاورزی و صمت نسبت به رصد و پایش بازار بصورت مستمر اقدام نمایند.
 
موسوی تاکید کرد جهاد کشاورزی ضمن بررسی وضعیت موجود کالاهای اساسی نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز بازار و سفارش کالاهای اساسی در اسرع وقت اقدام و پیگیری های لازم را بعمل آورد.
 
در ادامه هریک از اعضای مشترک تنظیم بازار شهرستان به بیان گزارش عملکرد و همچنین نقطه نظرات خود در بحث کنترل قیمت‌ها و افزایش بازرسی‌ها از سطح بازار پرداختند.
 
 
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 13 تیر 1401, 08:57



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار کهگیلویه : مردم نگران تامین کالا های اساسی در شهرستان نباشند/با مخلان بازار بدون اغماض برخورد می شود
  • قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد جهاد کشاورزی
  • متولیان بازار باید تفاوت قیمت‌ها را به شدت هرچه تمام کنترل کنند.
  • مدیر جهاد کشاورزی گچساران خبر داد؛ آغاز توزیع کالاهای اساسی در گچساران
  • فرماندار کهگیلویه: عملکرد بازرسی از بازار کهگیلویه به مردم اطلاع‌رسانی شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟