مشروح اخبار


» فرماندار کهگیلویه : مردم نگران تامین کالا های اساسی در شهرستان نباشند/با مخلان بازار بدون اغماض برخورد می شود



عبدالعزیز موسوی گفت: توزیع کالاهای اساسی با توجه به نیاز شهروندان در حال انجام است و در این خصوص هیچگونه مشکل و کمبودی نداریم.

به گزارش راک نیوز،سرپرست فرمانداری کهگیلویه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای نظارت بر قیمت اجناس و اقلام تنظیم بازار این شهرستان گفت: ورود شخص رئیس جمهور بر موضوع اجرای طرح تنظیم بازار بیانگر اهمیت این موضوع بوده و باید از تمام ظرفیت ها و امکانات به شکل مطلوب برای تحقق این مهم به بهترین شکل بهره‌ برد.

 
 
عبدالعزیز موسوی افزود: در راستای اجرای نظارت بر مایحتاج عمومی، نظارت بر انبارها و مراکز پخش عمده و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای، خوار و بارفروشان و سوپر مارکت‌ها بطور جدی تشدید و با کسانی که در روند توزیع اقلام اساسی خللی وارد کنند بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.
 
 
 
وی تصریح کرد: هدف از اجرای این بازدیدها کنترل بازار و رصد چگونگی توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم و جلوگیری از هر گونه اختلال در روند ارائه کالاهای اساسی به مردم است.
 
 
 
موسوی با بیان اینکه تمامی فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهرستان باید کالاهای اساسی را تامین و از گران‌فروشی اجتناب کنند بیان کرد: فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهرستان باید با توجه به تقاضای مردم‌ نسبت به تامین و عرضه اقلام به صورت مستمر اقدام و در صورت هرگونه تخلف فروشگاه مذکور با دستور مقامات قضایی پلمپ خواهد شد.
 
 
 
این مقام مسئول ادامه داد: توزیع کالاهای اساسی با توجه به نیاز مردم در حال انجام بوده و ورود کالاهای اساسی به روز در سطح شهرستان صورت می گیرد و در این خصوص هیچ‌گونه مشکل و کمبودی نداریم.
 
 
 
  موسوی اضافه کرد: بازرسی ها در سطح شهرستان از صنوف مختلف ادامه داشته و با هرگونه گران‌فروشی و احتکار کالا با جدیت برخورد خواهد شد و در خصوص نیازهای مردم شهرستان با هیچ شخصی تعارف نخواهیم داشت.
 
 
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1401, 14:39



» اخبار مرتبط:

  • پلمپ فروشگاه های افق کوروش دهدشت به دلیل گران‌فروشی+تصاویر
  • موعد برپایی نمایشگاه عرضه محصولات و کالای اساسی در دهدشت
  • مدیر جهاد کشاورزی گچساران خبر داد؛ آغاز توزیع کالاهای اساسی در گچساران
  • عرضه کالاهای اساسی با تخفیف 25 درصد
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی: دولت با حذف ارز ترجیحی دست سوداگران را از بازار قطع می‌کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟