مشروح اخبار


» معاون اقتصادی وزیر کشور: تخصیص اعتبار پروژه تله کابین یاسوج در سطح ملی پیگیری می شود



معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان بویراحمد گفت: تخصیص اعتبار از طریق تسهیلات ارزان قیمت در سطح ملی پیگیری می شود.

معاون اقتصادی وزیر کشور:

تخصیص اعتبار پروژه تله کابین یاسوج در سطح ملی پیگیری می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان بویراحمد گفت: تخصیص اعتبار از طریق تسهیلات ارزان قیمت در سطح ملی پیگیری می شود.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث،فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد محسن کوشش تبار در بازدید از پروژه در حال ساخت تله کابین یاسوج، اظهار کرد: مشکلات پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه گذار این پروژه در جلسه مشترک بانک عامل، سرمایه گذار و میراث‌ فرهنگی در تهران پیگیری می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور بیان کرد: این پروژه نقش مهمی در. رونق صنعت گردشگری و اشتغالزایی مردم کهگیلویه و بویراحمد دارد.
او تصریح کرد: باید سقف پرداخت تسهیلات بانکی به این پروژه توسط بانک سپه کشور افزایش یابد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با اشاره به اهمیت پروژه تله کابین یاسوج، اظهار کرد: تکمیل این پروژه نقش مهمی در جذب گردشگر مرکز استان دارد.
سعید طالبی پور با بیان اینکه تمام تجهیزات لازم توسط سرمایه گذار خریداری شده است،گفت: پرداخت تسهیلات برای اتمام زیرساخت ها از جمله پایه های خط کابین ها ، رستوران ، کافی شاپ، و محوطه سازی است.
طالبی پور افزود: تکمیل پروژه تله کابین یاسوج به یک مطالبه عمومی برای مردم تبدیل شده که نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی است.
او تصریح کرد: با توجه به نزدیکی پروژه تله کابین به آبشار یاسوج در صورت تکمیل شاهد استقبال خوبی از سوی گردشگران خواهیم بود.



تاریخ انتشار : 30 تیر 1401, 16:03



» اخبار مرتبط:

  • ۶طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری در شهرستان گچساران در حال اجراست
  • حمایت از طرح‌های گردشگری تحول‌‌زا و اشتغال‌آفرین در کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری شهرستان لنده آغاز شد+عکس
  • عزم جدی دستگاه‌های اقتصادی و نظارتی کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه زیرساخت‌های غار ده شیخ
  • آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟