مشروح اخبار


» شوتی‌ها، عامل اصلی تلفات و حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شوتی‌ها عامل اصلی حوادث رانندگی در استان هستند. 

شوتی‌ها، عامل اصلی تلفات و حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شوتی‌ها عامل اصلی حوادث رانندگی در استان هستند.
به گزارش راک نیوز،کیامرث حاجی‌زاده در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها با تاکید بر اجرای شدن مصوبات ایمنی راه‌ها از جمله روکش آسفالت، نصب روشنایی و رفع نقاط کور عدم آنتن دهی در محورهای ارتباطی استان از جمله پاتاوه به دهدشت گفت: این مصوبات قرار بود ۳۰ آبان انجام شوند اما علی‌رغم تخصیص اعتبار انجام نگرفته و در صورتی که تا ۳۰ آذر انجام نشود اقدام دیگری صورت می‌گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود حمل اجساد در حوادث رانندگی در محورهای استان را از وظایف دانشگاه علوم پزشکی دانست و افزود: در محورهای استان آمبولانس مستقر شود.
وی خواستار استقرار پاسگاه شبانه روزی در محور یاسوج- پاتاوه شد و گفت: شرکت گاز، گازرسانی به این پاسگاه را در دستور کار خود قرار دهد.
حاجی‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به تلفات خودروهای حامل قاچاق کالا و همچنین اتباع بیگانه گفت: در جلسه آینده کمیسیون ایمنی راه‌ها آمار دقیقی از تلفات در این دو زمینه ارائه شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خودروهای شوتی بیشترین علت حوادث رانندگی است و به یکی از معضلات استان تبدیل شده است.
در ادامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از افزایش ۵۰ درصد تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: فوتی‌های حوادث رانندگی در آبان ماه افزایش داشته است.
عابد محمدی تخطی از سرعت مطمئنه را عامل اصلی حوادث رانندگی دانست و عنوان کرد: مصدومین حوادث رانندگی در هفت ماهه امسال ۲۶ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 21 آذر 1401, 13:45



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد شوتی‌ها عامل ۳۰ درصد تلفات رانندگی در محورهای استان/ ایستگاه ایست و بازرسی مستقر شود
  • شوتی‌ها و اتباع بیگانه عامل ۷۰ درصد تصادفات فوتی کهگیلویه و بویراحمد/ تشدید گشت‌های نامحسوس پلیس در جاده‌ها
  • تقدیر پلیس از معاون هماهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ 110 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌‌ها اختصاص داده شد
  • در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها مطرح شد اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به راه‌های روستایی کهگیلویه و بویراحمد/ مشکل آنتن‌دهی محورها رفع شود
  • افزایش ۱۱۱ درصدی تردد از جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد/ اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه‌خیز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟