مشروح اخبار


» دیدار مدیرکل امور مالیاتی با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد/آیت الله حسینی:تقدیر از تلاش های مجموعه مالیاتی استان/ برون رفت از اقتصاد نفتی با مالیات ممکن است



مدیرکل و معاونین امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل و معاونین امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش راک نیوز،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت وصول مالیات در توسعه اقتصادی جامعه گفت:برون رفت از مشکلات اقتصاد نفتی با توجه به مالیات ممکن خواهد شد.

آیت اله سید نصیر حسینی در دیدارمدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از تلاش مجموعه مالیاتی استان،بر عدالت محوری وصول مالیات و تعامل با مردم در فرایند این امر تاکید کرد.
وی قانونگرایی در وصول سهم مالیات از درآمد فعالان اقتصادی را مقوله ای مهم دانست وافزود جلب رضایت مودیان اقدامی تقدیرآمیز است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد دراین دیداربا ارایه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۱این مجموعه، از تحقق اهداف مصوب در سال گذشته خبر داد.
میلاد فرخان تکریم مودیان را اولویت راهبردی این مجموعه دانست و تعامل با اشخاص حقیقی وحقوقی با رویکردی قانون محور و عادلانه از مولفه های مهم کار در ادارات مالیاتی برشمرد.
وی از برگزاری میزهای خدمت وپاسخگویی به مودیان خبرداد و افزود مجموعه مالیاتی قشری پاکدست وسخت کوش هستند وبا کارنامه ای درخشان در جشنواره شهید رجایی سال گذشته این اداره کل به عنوان دستگاه برتر استان مورد تقدیر قرارگرفت.  
فرخان گفت: میزان پرداختی به شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای بدون هیاری و مناطق عشایری از محل مالیات برارزش افزوده درسال ۱۴۰۱افزایش چشمگیری یافت.



تاریخ انتشار : 29 فروردین 1402, 14:19



» اخبار مرتبط:

  • افزایش بیش ازسه برابری پرداختی عوارض مالیات برارزش افزوده به شهرداری ها ودهیاری های کهگیلویه وبویراحمد
  • تقدیر فرمانده سپاه فتح از تلاش مجموعه مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تقدیر مدیر کل مالیاتی استان از تلاش شبانه روزی کارکنان مالیاتی/ پنجشنبه و جمعه کارکنان اداره کل مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمت به متقاضیان ثبت اظهارنامه مالیاتی
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:سنگ بنای خدمت در اداره کل امور مالیاتی مودی مداری است
  • رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان دنا معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟