مشروح اخبار


» حذف نقطه حادثه خیز محور دهدشت –چرام به پایان رسید



مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حذف نقاط حادثه خیز محور ارتباطی دهدشت –چرام به پایان رسیده و هم اکنون زیر بار ترافیک است.


مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از جاده دهدشت-چرام گفت: حذف نقاط حادثه خیز محور ارتباطی دهدشت –چرام به پایان و در حال حاضر زیر بار ترافیک است.


به گزارش راک نیوز، محمد راستا در بازدید از این پروز با اشاره به اینکه حذف نقاط حادث خیز در محور ارتباطی بین دو شهر دهدشت و چرام در روزهای گذشته به پایان رسیده است، گفت: این محور ترافیک نسبتاً سنگینی را تحمل می‌کند که رفع نقاط حادثه از ضروریات به نتیجه رسیدن این پروژه برای کاهش تصادفات است.



راستا عنوان کرد: تسریع حذف نقاط حادثه‌خیز این محور از اولویت‌های راه و شهرسازی بوده که هم اکنون به پایان رسید و در خدمت مردم عزیز دو شهرستان می باشد.



وی خاطر نشان کرد: در محور دهدشت به چرام تعریض و آسفالت مسیر جدید با هدف حذف نقاط حادثه خیز به اتمام رسید ولی جهت تکمیل این مهم به ایمن سازی محور نیز باید توجه ویژه شود.


راستا گفت: پروژه جاده دهدشت -چرام یکی از اولیت های اداره کل راه و شهرسازی بوده که بحمدالله این پروژه به پایان رسیده و در حال حاضر زیر بار ترافیک است.



مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به ضرورت لایه دوم آسفالت این جاده تشریح کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک، اجرای لایه دوم آسفالت در آینده ضروری است.



وی تصریح کرد: ترافیک سنگین محور مذکور و حادثه خیز بودن قسمت‌هایی از این مسیر و عدم رعایت فرهنگ رانندگی و ناایمن بودن خودروها مجموعه عواملی هستند که باعث ایجاد اتفاقات تلخ در این محور ارتباطی شده بود که حذف نقاط حادثه خیز و ایمن سازی محور در دستور کار قرار گرفت.



راستا خاطر نشان کرد: لزوم ایمن سازی جاده بر کسی پوشیده نیست و وظیفه ذاتی دستگاه‌های دولتی است، ولی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص رعایت سرعت مجاز و عدم سبقت‌های غیر مجاز بخش انکار ناپذیر جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند جاده است.



مدیرکل راه و شهرسازی در پایان از همکاری و همراهی مسولان دو شهرستان کهگیلویه و چرام و پیمانکار این پروژه تشکر و قدردانی نمودند.



تاریخ انتشار : 30 مرداد 1403, 14:51



» اخبار مرتبط:

  • تصادف خونین در جاده دهدشت چرام/جزئیات
  • فوت یک نفر بر اثر واژگونی خودوری سواری پژو 405 در محور دهدشت -چرام
  • جاده چرام به باشت تا ۲۰ اسفند مسدود می باشد
  • رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: محور دهدشت- چرام حادثه آفرید
  • سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد پیشرفت 43 درصدی پروژه ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز سپیدار _ بنستان محور یاسوج - دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟