مشروح اخبار


» بخشدار مرکزی سابق شیراز رابط خبری ستادجلیلی درکهگیلویه و بویراحمد



در پی اوج گرفتن فعالیتهای انتخاباتی در کشور ،ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد نیز درحال شکل گیری نهایی است.در این میان پایگاه ستادمردمی جلیلی اقدام به انتشار اسامی برخی از فعالین ستادهای استانی نموده است


بخشدار مرکزی سابق شیراز رابط خبری ستادجلیلی درکهگیلویه و بویراحمد در پی اوج گرفتن فعالیتهای انتخاباتی در کشور ،ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد نیز درحال شکل گیری نهایی است.
در این میان پایگاه ستادمردمی جلیلی اقدام به انتشار اسامی برخی از فعالین ستادهای استانی نموده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  راک نیوز دراین میان نام بخشدار بسیار جوان مرکزی سابق شیراز بعنوان رابط خبری ستاد جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد خودنمایی میکند. محمد جهانبخش جوان هم استانی که مدتی را نیز بعنوان بخشدار مرکزی شیراز مشغول خدمت بوده و در اعتراض به رفتار وعملکرد جریان انحرافی دراقدامی بجا استعفا نموده بود بعنوان رابط خبری ستاد دکتر جلیلی تعیین شده است.

alt


چهارمین اطلاعیه ستاد دکتر جلیلی در راستای معرفی رابطین خبری صادر شده است،دراین اطلاعیه آمده است: برای ساماندهی ستادهای خودجوش شکل گرفته در استانها و تسهیل امر ارتباط گیری چهارمین اطلاعیه خود را بر معرفی رابطین خبری و شرح وظایف و آئین نامه‌های مربوط به ایشان اختصاص داد.
متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
باسمه تعالی رابطین خبری ستاد مردمی حیات طیبه آیین نامه وظایف رابطین خبری استان ها به منظور شکل دهی به شبکه اطلاع رسانی گسترده ستادهای خودجوش مردمی دکتر جلیلی در استان ها
در مرکز هر استان یک شماره موبایل و ایمیل برای شناسایی فعالان ستادهای مردمی اعلام می گردد. از همه فعالان ستادهای خودجوش مردمی درخواست می شود ضمن ادامه فعالیت مردمی و مستقل خود اطلاعات اعضا و فعالیت های خود را با این رابطین خبری در میان بگذارند تا امکان ارتباط متقابل فراهم آمده و مناطق یا اصناف فاقد ستادهای مردمی شناسایی شوند.
.
.

15. کهکیلویه و بویر احمد : محمد جهانبخش : ۹۱۷۹۴۲۵۳۰۳ / jahanbakhsh.mohamad@yahoo.com

 



تاریخ انتشار : 4 خرداد 1392, 10:54



» اخبار مرتبط:

  • خبرانتصاب مسئول ستاد دکتر جلیلی تکذیب شد
  • دبیرستاد خودجوش ومردمی دکتر سعید جلیلی در شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • دبیر ستاد خودجوش مردمی سعید جلیلی در بویراحمد منصوب شد
  • ادغام ستادهای انتخاباتی لنکرانی و جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسئول ستادهای مردمی دکتر جلیلی در شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟